Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye PS3-funksjoner

 

"Phil Harrison hinter innpå nye funksjoner PS3 kan se i løpet av neste år."

 

"Menyen til Playstation 3 vil kunne drive med multi-tasking. Det spørs til hvilken grad dette vil være som f.eks. å surfe nettet samtidig som man lytter til musikk. Nye innstillinger for visning av XMB vil også finne sted. Videre fortsetter det med nye animasjoner for lydavspilling, nye innstillinger for photo album og muligheten til å gjennoppta nedlastninger fra Playstation Store. Til slutt kan PSP bruke "Remote Access" for å få tilgang til Playstation 3 via hvilken som helst internettoppkobling.

 

Sony planlegger også å legge inn TiVo-lignende funksjoner i maskinen rundt sommeren eller våren 2007.

 

Det kan også hende at Sony slipper ut få eller ingen 20GB modeller av PS3."

 

Lover godt detta :thumbup::yes:

 

Kilde: http://konsollguiden.no/content/view/1208/68/

Lenke til kommentar

nei speedometeret er fjernet eller ikkje lakt inn av en grunn...

 

det var for og gjøre spillet mer arcadey og få spilleren til og fukusere på tinga som var viktige og ikkje hastigheten, kan jo ha noke med att dei ikkje har klart og fått til farts følelsen skaplig difor fjernet det speedmeteret får ikkje og gni inn så dårlig jobb det har gjort på den siden att du ler når det står 150kmt og du kan telle gressstubbene får det går så seint.. ;)

Lenke til kommentar
nei speedometeret er fjernet eller ikkje lakt inn av en grunn...

 

det var for og gjøre spillet mer arcadey og få spilleren til og fukusere på tinga som var viktige og ikkje hastigheten, kan jo ha noke med att dei ikkje har klart og fått til farts følelsen skaplig difor fjernet det speedmeteret får ikkje og gni inn så dårlig jobb det har gjort på den siden att du ler når det står 150kmt og du kan telle gressstubbene får det går så seint.. ;)

7511446[/snapback]

 

så teit sagt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Syns faktisk det holder vann det som bli sagt der, men uansett er det store fremskritt på fartssiden siden de første sirupfilmene vi blei servert ;)

7527229[/snapback]

 

ingenting galt med fartsfølelsen hvis man ser på laest jap build...

så nei, det han sier har egentlig ikke røtter i virkeligheten

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg oppdatert første post litt, men ikke så mye. Hvis det er mye faktafeil der, eller ting jeg bør få med, så vær vennlig å si fra. :) Har ikke fått fulgt så mye med på PS3 den siste måneden, men prøver å ta igjen litt.

 

 

Sikkert tatt opp i tråden før, men er det noen her som har fått seg konsollen?

Lenke til kommentar
nei speedometeret er fjernet eller ikkje lakt inn av en grunn...

 

det var for og gjøre spillet mer arcadey og få spilleren til og fukusere på tinga som var viktige og ikkje hastigheten, kan jo ha noke med att dei ikkje har klart og fått til farts følelsen skaplig difor fjernet det speedmeteret får ikkje og gni inn så dårlig jobb det har gjort på den siden att du ler når det står 150kmt og du kan telle gressstubbene får det går så seint.. ;)

7511446[/snapback]

 

så teit sagt :thumbdown:

7527113[/snapback]

 

 

ok, Du tok ikkje spøken, synd for deg.

 

Evolution har jo absolutt fått opp farten i motorstorm og det er jo bra, men det må gå ann og spøke om ps3 spill og, sjølv om eg ser att det er eit følsomt evne for deg..

Lenke til kommentar

Tror en god del av det KayAU snakker om er at Microsoft allerede har vist en totalt annen holdning en vanlig på konsollmarkedet når det gjelder bruk og kast-mentalitet av sin egen brukerbase, og investerer MYE mere penger på prisreduserende tiltak, enn hva Microsoft var villig til å gjøre. Det er consumer-fakta fra forrige generasjon.

Og enkelte ting tyder på at det blir likt denne generasjon, kanskje du husker NVidia-sjefen som gikk ut å sa at de hadde fått en avtale med Sony som var betydelig større enn å putte RSX i PS3, tviler på at det er PSP2 han snakket om, er nok forminskning av GPU det går i. :)

 

Uansett om du vil diskutere det videre kan vi ta det i en annen tråd, eller på privat.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert litt dumt av meg å spørre her i denne posten, men jeg prøver meg.

Er det muligheter for å laste ned spill og filmer til harddisken til PS3? Altså noe ala PSP? Der har du mulighet til å kjøre nedlastet spill via homebrew.

 

Og, noen som vet hva håndkontrollene til PS3 kommer til å ligge på i pris?

 

Takk! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...