Gå til innhold

World Of Warcraft - Tåpelig?


Anbefalte innlegg

Det er ikke sosialt akseptert å rake ned på folk som spiller golf, kun fordi de spiller golf, og det dere gjør nå er like ille.

8420611[/snapback]

 

Siden du sikter spesielt til meg, så vis til et sted der jeg har rakket ned på wow spillere.

 

Det at å ha lyst til å spille WoW gjør deg ikke avhengig av det. Det er forresten ganske morsomt at dere hele tiden drar inn fortapte venner. Noen gang tenkt på at vedkommende kansje finner WoW morsommere og bedre enn deg?

 

Jeg har ikke mistet noen venner pga. wow og aldri dratt det inn i diskusjonen.

 

 

Og sist, men ikke minst, hvorfor dømmes ikke våpenindustrien i mordsaker? FORDI DET IKKE ER DERES ANSVAR!

 

Selv om jeg mener produsentene burde vise et mer moralskansvar ovenfor produktene sine, vil ikke det si at de skal dømmes for resultatet av bruken av produktene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er rart er at det virker som de som "hater" wow her må føle seg veldig såret eln, hvorfor ellers skulle de gidde å skrive tusenvis av ord om hvor mye det suger/er dårlig/avhengighet osv osv.

 

Jeg tror noen ikke fikk lov til å bruke mamma's visa til å spille wow lengre jeg :O

 

 

(Btw WoW er ett av de billigste service underholdnings "tingene" i verden)

 

6mnd med wow koster ca 550kr, noe som er sammenlignbart med 5 filmer med goddis, 1 single player spill.

 

Nå hvem av dere tror at man får mest ut av underholdningen for penga, se på 5 filmer over 6mnd, sitte i spille et singleplayer spill i 6mnd der du sikkert runner det på 2 uker, eller spille et "evigvarende" spill der du har ALLTID noe å gjøre, utfordre deg med, eller forbedre deg selv.

 

Get a clue. Wow er billig.

Lenke til kommentar

Å sitte alene på ett rom og spille spill er ikke akseptert. Å stå i ei kald elv med en pinne og tråd og skaffe fisk man like så godt kunne kjøpt på Rema er akseptert, åja, det går ann å fiske sammen. Men man må passe på å holde kjeften ellers skremmer man jo fisken.

 

Og å kjøre rundt i små pjuskete biler rundt på gigantiske plener mens man ser ut som man er kledd av blindeforbundet mens man slår små baller rundt er også akseptert. Faktisk er det sett på som litt høyborgerskapslig å gjøre det.

 

Å bli dratt rundt bak en båt med to pinner på beina, eller ned en bakke for den del, mens man risikerer å dette og slå seg fra sans og samling er sett på som morsomt og spennende. For ikke å nevne, iallefall om man er bak båten, så svelger man endel saltvann noe som er langt fra bra for kroppen. Det er også svært få mennesker å prate med om man ligger å dupper ute i norske fjorder, det er faktisk ganske øde.

 

Men om du sitter på ett rom og spiller med andre mennesker over internett, nei pokker da er du ett ganske ensomt og stakkarslig menneske ja, tydeligvis.

Lenke til kommentar

du glemte de folka som sitter inne i times vis å ser på såpeopra som har gått om igjen 100000 ganger fra før av, det er jo "akseptert" det og... sykt sier jeg bare.. helt for jævlig hvordan samfunnet idag må rakke ned på en eller annen ting fordi det er blåst opp i media..

 

Dette mener jeg , for faen har ikke folk andre ting å gjøre enn å sitte å finne en syndebukk for ting de har fucka opp selv og prioriter mer en andre så kan de dra til h**** etter min mening, er til syvende og sist du som har valgt hva du vil gjøre om du valgte å spille fremfor gutta.. synd for deg.. var du som valgte det, ikke spillet...

 

For meg og vennene mine (jeg bor ikke lengre der jeg bodde før, siden jeg fikk kjæreste å flytta til en annen by) så treffes vi hver dag online i wow, fordi vi har en felles interesse av å spille , og i helgene så blir det eventuelt gutte kveld på kino osv... skjønner ikke hvorfor lukker deg inn i båsen under hjerne døde asosiale folk selv om man har en 10 timers arbeids dag og når du kommer hjem til kerring og unger å ser på TV/Spille istedet for å drasse rundt til venner som du rett og slett ikke orker for du er utkjørt etter en lang dag på jobb..

 

Forklar meg det.. hvorfor er det så ille?

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Å sitte alene på ett rom og spille spill er ikke akseptert. Å stå i ei kald elv med en pinne og tråd og skaffe fisk man like så godt kunne kjøpt på Rema er akseptert, åja, det går ann å fiske sammen. Men man må passe på å holde kjeften ellers skremmer man jo fisken.

 

Og å kjøre rundt i små pjuskete biler rundt på gigantiske plener mens man ser ut som man er kledd av blindeforbundet mens man slår små baller rundt er også akseptert. Faktisk er det sett på som litt høyborgerskapslig å gjøre det.

 

Å bli dratt rundt bak en båt med to pinner på beina, eller ned en bakke for den del, mens man risikerer å dette og slå seg fra sans og samling er sett på som morsomt og spennende. For ikke å nevne, iallefall om man er bak båten, så svelger man endel saltvann noe som er langt fra bra for kroppen. Det er også svært få mennesker å prate med om man ligger å dupper ute i norske fjorder, det er faktisk ganske øde.

 

Men om du sitter på ett rom og spiller med andre mennesker over internett, nei pokker da er du ett ganske ensomt og stakkarslig menneske ja, tydeligvis.

8421893[/snapback]

 

Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille Wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??

Lenke til kommentar
Å sitte alene på ett rom og spille spill er ikke akseptert. Å stå i ei kald elv med en pinne og tråd og skaffe fisk man like så godt kunne kjøpt på Rema er akseptert, åja, det går ann å fiske sammen. Men man må passe på å holde kjeften ellers skremmer man jo fisken.

 

Og å kjøre rundt i små pjuskete biler rundt på gigantiske plener mens man ser ut som man er kledd av blindeforbundet mens man slår små baller rundt er også akseptert. Faktisk er det sett på som litt høyborgerskapslig å gjøre det.

 

Å bli dratt rundt bak en båt med to pinner på beina, eller ned en bakke for den del, mens man risikerer å dette og slå seg fra sans og samling er sett på som morsomt og spennende. For ikke å nevne, iallefall om man er bak båten, så svelger man endel saltvann noe som er langt fra bra for kroppen. Det er også svært få mennesker å prate med om man ligger å dupper ute i norske fjorder, det er faktisk ganske øde.

 

Men om du sitter på ett rom og spiller med andre mennesker over internett, nei pokker da er du ett ganske ensomt og stakkarslig menneske ja, tydeligvis.

8421893[/snapback]

 

Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille Wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??

8449791[/snapback]

 

WOW er faktisk mer sosialt en å fiske (min mening som flue fisker)

Gode minner får du også i fra wow, å hvor får du fra at vi er utsatt for fedme, har kviser å er utrolig usosial. Kan nesten kalles personangrep. Selv har jeg møtt mange av de jeg er i guildet med, reist til england, svergie og skal snart til nederland. Det er minner det, tror ikke fluefiskinga mi slår det :roll:

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager blir man feit og kvisete av å spille noen timer hver dag i stedet for å se på TV? Om noen sitter å stapper i seg potetgull foran pcen, så er det ikke wow problemet..

 

MediaFreak, det virker kun som om du er her for å prøve et patetisk angrep mot oss "nerder". Virker som du har et slikt syn at alle vi som sitter med WoW er enten svake puslete nerder eller feite kvisete griser som ikke er sosiale for fem øre..

 

Nei vettu hva? Jeg skal vedde på at du er en liten usikker gutt som sitter i kjelleren hjemme og må rakke ned på folk på forumer for å føle deg bra..

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager blir man feit og kvisete av å spille noen timer hver dag i stedet for å se på TV? Om noen sitter å stapper i seg potetgull foran pcen, så er det ikke wow problemet..

 

MediaFreak, det virker kun som om du er her for å prøve et patetisk angrep mot oss "nerder". Virker som du har et slikt syn at alle vi som sitter med WoW er enten svake puslete nerder eller feite kvisete griser som ikke er sosiale for fem øre..

 

Nei vettu hva? Jeg skal vedde på at du er en liten usikker gutt som sitter i kjelleren hjemme og må rakke ned på folk på forumer for å føle deg bra..

8450102[/snapback]

 

lol minner meg om han fyren som hadde værdens største wang, som slet så sinnsykt med selv bildet så han måtte gå med trang bukse med wangen slengt ned på siden bare for å få sin daglig dose oppmerksom het..

 

merdiafreak, emo?

 

og en ting til HVA FAEN er sosialt mëd å stå mitt i en elv mutters alene og kaste en jævla stang med no snøre og no dritt du har sitti hjemme å hekkla sammen hjemme i stua di.. og hvis du er sikkelig true flue fisker så tar du ikke med fisken hjem men du slipper den løs.. og får du noe med deg hjem da? nop ikke en dritt uten om bløte klær å en "opplevelse" som du kan få ved å sitte å se på Discovery... for å ikke snakke om prisen på de jævla flue fiske stengene da... nuff said..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille Wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??

8449791[/snapback]

 

Man blir kjent med nye folk? Jeg har/hadde ihvertfall den gleden i å spille i et helnorskt guild og blitt kjent med mange kule folk. Er ikke det samme å sitte på vt med 24 andre stumme personligheter som 24 livlige nordmenn..

 

Jeg "skjønner" jo at du syntes det er alt for drøyt å sammenligne en uteaktivitet med en inneaktivitet, men om du presser hjernecellene bittelitt, så håper jeg du klarer det! :thumbup:

 

Ser forøvrig ikke noe galt i å sammenligne WoW/dataspill med andre typer inneaktiviteter - PS3/xbox/scrabble/yatzy (whatever)..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Mediafreak også kjent under Fluefisker nå får du skjerpe deg!

 

Har du virkelig så lite å gjøre at du må ha to brukernavnt på forumet for å slenge dritt om oss wowspillere??

 

Jeg tror ingen fra denne delen av forumet noengang har postet dritt i "Battlefield 2142 er genialt" Alle liker forskjellige typer spill.

Helt ærlig jeg ser på slike dobbeltmoralister og besservissere som deg med forakt.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

En venn av meg har nå glemt alt han har gjort de to siste årene.

 

Det eneste han husker er når han var lvl 58, og kritta en shaman men 1000 damage. (eller noe.. Husker ikke helt hva han sa)

 

 

Wow er avhengighets-skapende (sagt 100 ganger tidligere i denne tråden men.)

 

:thumbdown::no:

Lenke til kommentar
En venn av meg har nå glemt alt han har gjort de to siste årene.

 

Det eneste han husker er når han var lvl 58, og kritta en shaman men 1000 damage. (eller noe.. Husker ikke helt hva han sa)

 

 

Wow er avhengighets-skapende (sagt 100 ganger tidligere i denne tråden men.)

 

:thumbdown:  :no:

8450503[/snapback]

 

Bruke 2 år på levele til 58. Sterkt!

 

 

Altså, det kunne vært fint om folk ihvertfall prøvde å sette seg litt inn i hva WoW virkelig er før de begynner med skittkastingen. Tråden burde egentlig hete: "De som rakker ned på WoW-spillere - tåpelige?"

Lenke til kommentar
Noe så kjedeligt spill har jeg ikke prøvd før! Ble lei etter 3min.

Skjønner ikke at folk betaler for noe slikt crapp.

8450447[/snapback]

 

noe i det indre meg skriker at denne fyren er en CS hore... vet ikke hvorfor...

"OMG OMG I OWN YOU SO BAD WHIT DEAGLE FUCKING NABZ0rZ!"

check this shit im playing playstation 1 in my opel! omgz!

 

så tilbake til no mer "seriøst" med "mening", å spille wow i 3 minutter er som å ta på puppen til dama og kalle det sex...

 

helt meningsløst...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Mediafreak også kjent under Fluefisker nå får du skjerpe deg!

 

Har du virkelig så lite å gjøre at du må ha to brukernavnt på forumet for å slenge dritt om oss wowspillere??

 

Jeg tror ingen fra denne delen av forumet noengang har postet dritt i "Battlefield 2142 er genialt" Alle liker forskjellige typer spill.

Helt ærlig jeg ser på slike dobbeltmoralister og besservissere som deg med forakt.

8450434[/snapback]

 

Fluefiskeren er en acount som jeg lånte, og blir ikke brukt av meg lenger.

Endret av MediaFreak
Lenke til kommentar

World of Warcraft kan nok virke tåpelig for mange ja, selv synes jeg også det er tåpelig av og til.

 

Hvorfor sitter jeg da 3-4 kvelder i uka, og wiper i gruul`s lair eller karazhan?

 

Fordi det er morro og sosialt. (Ventrilo er i seg selv veldig sosialt) :)

 

Det som ER tåpelig er grindingen og forberedelsene til raids mange må gjøre.

 

Jeg sitter på 1 lvl 70 char og en 66 hunter og har ca 150 days played.

Mye av den tiden har gått med til instance og atter instance. Jeg liker ikke PVP, BG arena osv, det er ikke min greie lissom. Men grindingen etter mats til pots, elixirs, enchants osv dreper spillgleden min

 

TBC medførte også mye grinding etter rep med diverse factions, noe jeg også synes er kjedelig. Vil man videre i spillet, så må man grinde rep.

 

Kona er ikke spesielt glad for at jeg sitter i mange timer kveld etter kveld, men hun skjønner at jeg synes det er morro. (Spiller aldri i helgene, kun ukedager)

 

Jeg tror det er mange som må lære seg hva "alt med måte" betyr. Folk som spiller wow 12-15 timer i døgnet 7 dager i uka, har et problem.

 

Folk som meg, som har familie, kone, jobb osv kan også få et problem. Det gjelder å ta de rundt deg på alvor når de mener du spiller for mye.

 

Når jeg leser denne tråden er det mange som vil ha en mening om wow, uten at de egentlig er kvalifisert til å ha en mening (de har aldri prøvd spillet) De er bare negative fordi de kjenner noen som er fullstendig hekta. og som de har mista all kontakt med fordi de sitter konstant med spillet. De må jo få lov å lufte frustrasjonen sin, men gjør det på en saklig måte.

 

happy gaming :)

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Kona er ikke spesielt glad for at jeg sitter i mange timer kveld etter kveld, men hun skjønner at jeg synes det er morro. (Spiller aldri i helgene, kun ukedager)

 

Jeg tror det er mange som må lære seg hva "alt med måte" betyr. Folk som spiller wow 12-15 timer i døgnet 7 dager i uka, har et problem.

Tror nok at mange som spiller WoW skulle brukt litt mer tid til å grinde rep med kona og vennene. Finnes jo en del bra rewards der også....som kanskje teller litt mer i det lange løp. :p

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...