Gå til innhold

Hvor langt skyter ett luftgevær?


Tim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke de som finner det tilfredsstillende å SKADESKYTE måker, stappe gæveret sitt opp i rumpa og fyre av et par skudd inn der isteden? :roll:

 

For det første er det ulovlig, for det andre er det patetisk. For min del kunne måkene blitt utryddet dersom de ble drept rask med et skudd. :) Å skyte på måker for moro skyld er dyreplageri, uansett hvor stygge disse skapningene er. :no:

Lenke til kommentar
Til skyting av måser etc. anbefaler jeg de spisse, disse skyter også lenger.

 

Anbefaler å skyte på annet en måKer. Du skadeskyter de bare hvis du treffer, så er 0 vits!

Prøv heller å skyt på deg selv, det er gøy :w00t:

6652750[/snapback]

Kikkertsikte -> Treff i hodet -> Død måke (vet ikke hvordan det er med måser)

 

Vi skjøt ikke så mange fugler, de er jo nesten litt søte. Vi skjøt for det meste på vimpelen til naboen, husvegger, hverandre, veiskilt osv. Det er rikitgnok noen år siden sist jeg hadde gleden av å skyte med luftgevær.

Lenke til kommentar
Kikkertsikte -> Treff i hodet -> Død måke (vet ikke hvordan det er med måser)

 

Vi skjøt ikke så mange fugler, de er jo nesten litt søte. Vi skjøt for det meste på vimpelen til naboen, husvegger, hverandre, veiskilt osv. Det er rikitgnok noen år siden sist jeg hadde gleden av å skyte med luftgevær.

8752751[/snapback]

Bastard, man skyter ikke på det norske flagg. :thumbdown:
Lenke til kommentar
Våpen er så sykt feige! Skal man jakte så synes jeg at man skal gå ned til samme nivå som dyrene man jakter på. Dvs, uten våpen. :p

8752934[/snapback]

 

ER ikke heller noe fan av våpen, men respekterer de som har dette som hobby dersom de bruker sunn fornuft. Det finns forøvrig en drøss av de som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Kikkertsikte -> Treff i hodet -> Død måke (vet ikke hvordan det er med måser)

 

Vi skjøt ikke så mange fugler, de er jo nesten litt søte. Vi skjøt for det meste på vimpelen til naboen, husvegger, hverandre, veiskilt osv. Det er rikitgnok noen år siden sist jeg hadde gleden av å skyte med luftgevær.

8752751[/snapback]

Bastard, man skyter ikke på det norske flagg. :thumbdown:

8752872[/snapback]

Er ikke et flagg, er en vimpel. Dessuten er det bare et stykke tøy, som sikkert er masseprodusert av fattige barn i den tredje verden.

Lenke til kommentar
Til skyting av måser etc. anbefaler jeg de spisse, disse skyter også lenger.

 

Anbefaler å skyte på annet en måKer. Du skadeskyter de bare hvis du treffer, så er 0 vits!

Prøv heller å skyt på deg selv, det er gøy :w00t:

6652750[/snapback]

 

Helt enig, med mindre det er en måker du virkelig hater og du vet du kan treffe den slik at den dør ;)

 

Men ja, blir for dumt å bare skadeskyte de...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Våpen er så sykt feige! Skal man jakte så synes jeg at man skal gå ned til samme nivå som dyrene man jakter på. Dvs, uten våpen. :p

8752934[/snapback]

 

Da hadde det nok ikke blitt så mange kjøttmiddager på deg nei :)

8757624[/snapback]

 

Ja, for alt kjøtt som handles i butikkene er jo jaktet på :roll:

 

Å vi går laaaangt OT her :w00t:

Lenke til kommentar
Kjøpt meg kikkertsikte også, har litt problemer med å få stilt det inn skikkelig. Noen som har tips?

Takk

6651819[/snapback]

 

Spenn fast geværet slik at det står helt stille med Xen i kikkerten retta drikte mot midten av en blink. Deretter trekker du, sjekker hvor kula traff, stiller siktet, trekker av en ny kule og fortsetter slik intil kula treffer blink.

Lenke til kommentar
Våpen er så sykt feige! Skal man jakte så synes jeg at man skal gå ned til samme nivå som dyrene man jakter på. Dvs, uten våpen. :p

8752934[/snapback]

 

Da hadde det nok ikke blitt så mange kjøttmiddager på deg nei :)

8757624[/snapback]

 

Ja, for alt kjøtt som handles i butikkene er jo jaktet på :roll:

 

Å vi går laaaangt OT her :w00t:

8836949[/snapback]

 

Hva er da definisjonen på våpen? Ting som skyter ut prosjektiler ved hjelp av en eksplosjon forårsaket av krutt?

Lenke til kommentar
Er ikke et flagg, er en vimpel. Dessuten er det bare et stykke tøy

 

det er den dårligste unnskyldningen jeg har sett for å legitimere det å skade noe som representerer landet du er født og oppvokst i.

8757449[/snapback]

Uansett hvordan du vrir og vender på det, er det fortsat bare et stykke tøy. Om det er trykket mønsteret av det norske flagg, Wig-Wam-logoen eller et bilde av Jesus på det er uvesentlig.

 

Hvordan vet du at jeg er født og oppvokst i Norge, forresten? :)

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Er ikke et flagg, er en vimpel. Dessuten er det bare et stykke tøy

 

det er den dårligste unnskyldningen jeg har sett for å legitimere det å skade noe som representerer landet du er født og oppvokst i.

8757449[/snapback]

 

Synes den var bra jeg :!:

Forsatt bare et tøystykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...