Gå til innhold

ATWindsor har blitt mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! May the force be with you! Husk at med myndighet så kommer ansvar, og med ansvar så kommer myndighet. Tror du kommer til å gjøre en god jobb som mod! :)

Skrevet

Nei, nei, NEI! Ikke enda en å frykte! :cry:

Hehe, neida, ønsker deg lykke til og du kommer sikkert til å gjøre en god jobb, siden du har blitt valgt ut.

Hvilken kategori vil du gjøre mest arbeid?

Skrevet
Jippi. Mindre arbeid på oss andre  :roll: Hehe, jaja velkommen i klubben. Ser ikke bort i fra at du kommer til å gjøre en utmerket jobb.

6619192[/snapback]

Haha :!:

Skrevet
Jippi. Mindre arbeid på oss andre  :roll: Hehe, jaja velkommen i klubben. Ser ikke bort i fra at du kommer til å gjøre en utmerket jobb.

6619192[/snapback]

Haha :!:

6620811[/snapback]

Trodde et innlegg måtte bestå av minst 14 tegn. Neste oppgave for driftansvarlige: "Droppe quotes i denne regelen?"

Skrevet
Ble litt overrasket over at jeg ikke kjente igjen nicket ATWindsor med sine 10603 innlegg, men gratulerer uansett :)

6618562[/snapback]

me to , jeg henger tydelig vis ikke di samme plassene som han , for jeg kan ikke huske han i det hele tatt :p

Skrevet

ATWindsor er virkelig oldschool, kan huske fyren fra langt tilbake virker det som og vil gjøre et meget godt moderatoremne. Congrats og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer med dagen. ^^

Kan ikke si at jeg har sett deg så mye her på forumet, men du fremstår som en hyggelig ung herremann i de få innleggene jeg har lest. :)

Skrevet
Meget gode nyheter, har alltid hatt stor respekt for ATWindsor. Veldig saklig bruker som jeg tror ender opp som en meget god moderator. :)

6616464[/snapback]

Jeg må slenge meg på denne treffende kommentaren og ønske ATW velkommen. :fun:

Jeg er i hvert fall svært fornøyd med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...