Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Da var skjermen (24") på plass. Det er litt uvant stort i forhold til min gamle 19" CRT, men det går seg vel til.

Var litt for kjapp da jeg bare flyttet vekk CRT'en og plugget inn VGA kontakten, skjermen klarer ikke vise 1600x1200@75Hz. Måtte ha på igjen CRT'en for å sette ned til 60Hz, da fungerte det.

 

Ingen defekter å se.

 

Må si takk til souljah for opplegget, det ser ut til å ha vært en (eller flere) fulldags jobb. Men det har sikkert vært litt gøy også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Souljah har nok helt sikkert _ikke_ tjent penger på denne avtalen, bare så det er sagt.

6654775[/snapback]

Vel, han har hatt utlegg for den teipen + den taprkniven, men hvis vi andre har bomma for mye med frakten, så kan det jo være ;)

 

 

Eller vet du noe som vi ikke vet ?

6654782[/snapback]

på den måten at han ikek har betalt for skjermen og fått penger i overskudd tror ikke jeg heller, men jeg tror ikke han betalte så mye som oss andre, ettersom det var snakk om at flere her skulle gi han en liten påskjønnelse for arbeidet.

det var slik "tjene" jeg mente.

nå vet jeg ingenting om dere ga noe i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Iflg kjenninger av meg ble jo handelen ordnet opp ryddig og ordentlig og alt ble betalt punktlig og prikkfritt...

 

Hvis dere er så hyppe på å finne hva det "egentlig" kosta, er det ikke verre enn å ta en telefon til Dell, så får dere vite hvor mye alt koster for hver og en av dere.

 

Som sagt - Souljah har nok ikke tjent penger på dette

Lenke til kommentar

jeg tror ikke du skjønner hva jeg mener.

 

jeg mener det at Souljah sikkert har fått inn litt penger i sin egen lomme (+ på kontoen) pga at noen av kjøperene betalte litt for mye for frakten.

 

altså ikke snakk om penger slik at han har mer penger på kontoen nå, enn før han kjøpte skjermen.

 

men bare glem det, det blir jo bare spekulasjoner av det uansett.

jeg prøver heller ikke presse noen til å si hvor mye ekstra de har gitt Souljah, det var jo opp til hver enkelt.

 

edit:

grunnen til at jeg tok det opp var at hårek nevnte at det må ha vært mye jobb for Souljah (noe det helt sikkert var), så sier jeg at han KANSKJE har fått lønn for denne jobben.

(EKSEMPEL: alle som kjøpte betalte 200kr ekstra i porto-penger. 22stykker * 200kr = 4400kr

hvis han da brukte 8timer på jobben er det 550kr timen. altså lønn for strevet)

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
jeg tror ikke du skjønner hva jeg mener.

 

jeg mener det at Souljah sikkert har fått inn litt penger i sin egen lomme (+ på kontoen) pga at noen av kjøperene betalte litt for mye for frakten.

 

altså ikke snakk om penger slik at han har mer penger på kontoen nå, enn før han kjøpte skjermen.

 

men bare glem det, det blir jo bare spekulasjoner av det uansett.

jeg prøver heller ikke presse noen til å si hvor mye ekstra de har gitt Souljah, det var jo opp til hver enkelt.

 

edit:

grunnen til at jeg tok det opp var at hårek nevnte at det må ha vært mye jobb for Souljah (noe det helt sikkert var), så sier jeg at han KANSKJE har fått lønn for denne jobben.

(EKSEMPEL: alle som kjøpte betalte 200kr ekstra i porto-penger. 22stykker * 200kr = 4400kr

hvis han da brukte 8timer på jobben er det 550kr timen. altså lønn for strevet)

6654865[/snapback]

 

Hvem var det som satte frakt-raten her da? Jalejale eller Dell? HVis Dell selv satte fraktprisen, har ikke jalejale tjent ett øre, men som sagt - jeg vet ikke hvem som bestemte fraktprisen

Lenke til kommentar
bla bla

6654865[/snapback]

 

Hvem var det som satte frakt-raten her da? Jalejale eller Dell? HVis Dell selv satte fraktprisen, har ikke jalejale tjent ett øre, men som sagt - jeg vet ikke hvem som bestemte fraktprisen

6655021[/snapback]

 

jeg snakker om frakten som posten tok seg av, fra Souljah til oss... altså de 109kr eller hva det var. norgespakke. vi måtte betale de på forskudd til Souljah, hvis noen betalte mer enn 109kr er jo det som er over en "takk for hjelpa" gave... det er disse pengene jeg snakker om, og nå har jeg snakket nok om de...

 

edit: 192kr kostet det å sende.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Sånn å forstå... Har dere satt inn 200 kroner hver er det jo selvsagt noe til overs, men jeg kan ikke tenke meg at hele kollektivet har satt inn for mye.

6655082[/snapback]

 

Slutte å blande deg inn i saker du ikke vet noe om oysfaerg :D

 

 

Hadde vært morro hvis souljah kunne nevnt hvor mye han hadde fått i overskudd(HVIS han vil det da.. forstår han hvis han ikke vil si det).

Lenke til kommentar

For min del har jeg bestemt meg med å vente med å gi noe tips til jeg har fått skjermen, bare sånn for å være på den sikre siden. Jeg syntes det var bedre å vente så jeg vet når jeg gjør det at det ikke er noe galt istedenfor å oppleve at skjermen ikke kom og betalt tips i tillegg til det andre... Ikke det at jeg tror at det skjer noe.

Lenke til kommentar

jeg blir nesten litt trist av å lese dette - dette er fullstendig non-profit for meg, utgangspunktet mitt for dette var å finne en måte å kjøpe en stor og fin skjerm til en pris som var innenfor hva jeg kunne forsvare,

derfor valgt jeg å starte dette projektet, det ble mye mere arbeid enn jeg trodde det skulle bli i utgangspunktet, det har nærmest vært en orntli deltids jobb å få til dette, og jeg har brukt en del penger på telefoner, gruer meg litt til telefon regninga kommer.. pluss endel penger til bensin - jeg var nødt til å hente alle skjermene selv hos linjegods for at så mange som mulig skulle få mulighet til å få skjermene sine ihende før helga..

 

som sagt jeg har sagt tidligere - min motivasjon var å få til noe fint sammen med andre, jeg synes dette er en av våre milepæler her på hw.no å klare å dra dette av bakken - det eneste jeg skulle ønske var at alle som var med skulle ha fått en ennå bedre pris, men dessverre lot ikke det seg gjøre, og det andre var som sagt å kunne få kjøpe en fin skjerm til en ok pris - 30 prosent på en 30 tommer - virker for meg det - jeg ville ikke kunne forsvare for meg selv å kjøpe en sånn til full pris ( kr 18 050.-) -

 

når det er sagt er jeg også veldig beæret over all den tillit dere som har vært med på dette har vist meg og hverandre.. jeg vil bare si tusen takk, og jeg gleder meg til hver og en av dere får pakket opp skjermene deres...

 

ps. tusen takk for oysfareng for kommentarene dine

regner med at du har noen kontakter som jeg gjerne skulle hatt selv :)

Lenke til kommentar

Synes Souljah har gjort en fantastisk jobb! Og om noen av oss ønsker å belønne han for

den insatsen han har gjort så får det være en privat sak og ikke noe andre har noe med. Og å spekulere i at han har tjent på dette blir bare tåpelig.

 

Venter på skjermen min som er i Drammen nå.. Noen som vet om det er noen sjangs for at den blir videresendt til Hønefoss til i morgen?

Lenke til kommentar
Synes Souljah har gjort en fantastisk jobb! Og om noen av oss ønsker å belønne han for den insatsen han har gjort så får det være en privat sak og ikke noe andre har noe med. Og å spekulere i at han har tjent på dette blir bare tåpelig.

6656106[/snapback]

Enig, nå er ikkje eg ein av dei heldige som kjøpte, men dette skal Souljah ha kredit for altså, det er som sagt ein del jobb og utgifter med i arbeidet, han ville ha ein billig skjerm og valgte å gjere det saman med 22 medlemmer på forumet, har sett fleire forsøk på fellesinnkjøp som har feila, men dette ser jo ut til å være svært vellykka.

 

Eit veldig flott initiativ frå Souljah, håper me får sjå meir av dette i framtida. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå ble det endelig oppdatert på pakkespor hos posten

11.08.06  11.14  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  7007 TRONDHEIM 

Jeg vet ikke hvor sent den ble oppdatert men det kan ikke vært før kl 18. Dette er dårlig av posten :thumbdown:

 

Så da kan den kanskje bli hentet imorgen allikevel. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...