Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen flimring, bruker DVI fra 6800LE.

6680636[/snapback]

 

Bruker nøyaktig det samme her. Pussig at det flimrer hos meg. Det er jo ikke akkurat et stort problem, men fortsatt litt rart. :hmm:

6680877[/snapback]

 

Det er ikke snakk om at en av dere kjører på 60hz mens den andre 75hz? Just a guess...

 

Er forøvrig svinaktig close på å kjøpe meg en 2407 selv... :D

Lenke til kommentar
Ingen flimring, bruker DVI fra 6800LE.

6680636[/snapback]

 

Bruker nøyaktig det samme her. Pussig at det flimrer hos meg. Det er jo ikke akkurat et stort problem, men fortsatt litt rart. :hmm:

6680877[/snapback]

 

Det er ikke snakk om at en av dere kjører på 60hz mens den andre 75hz? Just a guess...

 

Er forøvrig svinaktig close på å kjøpe meg en 2407 selv... :D

6681017[/snapback]

 

Har den på 60hz ja. Går det an å stille den høyere enn det? Jeg har ingen andre valg enn 60hz under egenskaper for skjerm.

 

Det er samme skjerm ja butare.

Lenke til kommentar

Her er et bilde til av min da jeg prøvd Civ 4. Dessverre så var det ikke noe særlig å spille med halv oppløsning så jeg må vente en stund på det. Fikk vite at minnet jeg har bestilt er blitt forsinket så jeg får ikke noe maskin som kan ta skjermen på full oppløsning før etter den 23. :no:

post-22157-1155670919_thumb.jpg

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Her er et bilde til av min da jeg prøvd Civ 4. Dessverre så var det ikke noe særlig å spille med halv oppløsning så jeg må vente en stund på det. Fikk vite at minnet jeg har bestilt er blitt forsinket så jeg får ikke noe maskin som kan ta skjermen på full oppløsning før etter den 23. :no:

post-22157-1155670919_thumb.jpg

6681820[/snapback]

Hehe.. ser du enda ikke har rukket å pelle plasten av DELL-logoen ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om at en av dere kjører på 60hz mens den andre 75hz? Just a guess...

6681017[/snapback]

Det er ikke mulig å bruke noe annet enn 60Hz på native oppløsning. Hvis man skulle økt den frekvensen så hadde båndbredden oversteget det som er mulig å ha på single-link DVI.

Men så er det jo heller ingen vits å ha noe annet enn 60 Hz.

Lenke til kommentar
Kommer det et slikt "Tilbud" igjen ?

 

Er interessert i en 30"

 

12000 kr er en så god pris at skjermen er dyrere selv i USA.

 

:)

6682096[/snapback]

Tja, det må du spørre trådstarter om, men tviler på at han er så gira på å poste tre paller med skjermer en gang til ;)

 

Får du med deg 10 stykker sier sikker ikke dell nei til en ny "runde"

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...