Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Souljah, du har ledet meg inn på en dyr sti med hardware-oppdateringer. :D

 

Av en eller annen grunn synes jeg plutselig Opera ble så enormt mye diggere enn Firefox med denne skjermen. Kan ikke forklare hvorfor.

 

*Laste ned 1080p filmer fra tidligere i tråden*

6657110[/snapback]

 

Hoho, den kan jeg også skrive under på! Må vel svi av det dobbelte av hva jeg brukte på 2407'n før jeg kan begynne å virkelig spille på denne skjermen. :wee:

Lenke til kommentar
Hoho, den kan jeg også skrive under på! Må vel svi av det dobbelte av hva jeg brukte på 2407'n før jeg kan begynne å virkelig spille på denne skjermen. :wee:

6657189[/snapback]

Kanskje ikke like ille for meg, men det blir hardware kommer hit snart for omtrent like mye som min 3007 koster. Det er før jeg i det hele tatt kan bruke min skjerm på full oppløsning.

Endret av pertm
Lenke til kommentar

<køddemodus>Har akkurat vært på telefon med komplett.no og sørget for at vi fikk et fellestilbud på 22stk 7950GTX*2 (QuadSLi) for jumboskjermene våre til 20% rabatt. Det blir bare 7400kr.pr.person </køddemodus>

 

Tromsø er en fin by, men ikke når man venter på pakker sørfra :( får ikke min skjerm før tidligst på mandag.

Lenke til kommentar

vel ArticOC - i ren sympati med deg skal jeg vente til tirsdag med å fyre opp min skjerm.... -- vel det er jo helst fordi jeg ikke vil få min min x2 4600+ før da så jeg har jo ikke noe valg heller -- men det høres jo mye finere ut når jeg sier jeg venter fordi jeg føler med deg, ventetiden pleier å ta på den, men dess gøyere er det jo å pakke opp og tro meg når jeg sier å pakke opp en en sååååå stoooor skjerm er gøy det :)

Lenke til kommentar
vel ArticOC - i ren sympati med deg skal jeg vente til tirsdag med å fyre opp min skjerm....  -- vel det er jo helst fordi jeg ikke vil få min min x2 4600+ før da så jeg har jo ikke noe valg heller -- men det høres jo mye finere ut når jeg sier jeg venter fordi jeg føler med deg, ventetiden pleier å ta på den, men dess gøyere er det jo å pakke opp og tro meg når jeg sier å pakke opp en en sååååå stoooor skjerm er gøy det :)

6657335[/snapback]

skulle ikke du få en x2 5000+ ?

Lenke til kommentar
vel ArticOC - i ren sympati med deg skal jeg vente til tirsdag med å fyre opp min skjerm....  -- vel det er jo helst fordi jeg ikke vil få min min x2 4600+ før da så jeg har jo ikke noe valg heller -- men det høres jo mye finere ut når jeg sier jeg venter fordi jeg føler med deg, ventetiden pleier å ta på den, men dess gøyere er det jo å pakke opp og tro meg når jeg sier å pakke opp en en sååååå stoooor skjerm er gøy det :)

6657335[/snapback]

skulle ikke du få en x2 5000+ ?

6657398[/snapback]

 

X2 5000+ = umulig å oppdrive... Det virker som om at alle modellene med 2MB cache forsvant plutselig med unntak av FX-CPUene

Lenke til kommentar

Nei satan der var det en død pixel. Fant den ikke før nå. :|

 

Jaja, ser den bare såvidt når det er HELT svart på skjermen, går fint å leve med. :p

 

Hvorfor er jeg alltid så uheldig? Sikkert 20stk uten pixelfeil og 2 folk med, selvfølgelig er jeg DØMT til å få pixelfeil.

 

Kan vi ikke lage en statistikk over dette?

 

Edit: Ikke diss signaturen min :p

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Nei satan der var det en død pixel. Fant den ikke før nå. :|

 

Jaja, ser den bare såvidt når det er HELT svart på skjermen, går fint å leve med. :p

 

Hvorfor er jeg alltid så uheldig? Sikkert 20stk uten pixelfeil og 2 folk med, selvfølgelig er jeg DØMT til å få pixelfeil.

 

Kan vi ikke lage en statistikk over dette?

6657504[/snapback]

Jeg har fjernet ca. 20 døde pixler på forskjellige skjermer jeg og andre har hatt. Sånn statistisk sett tror jeg at jeg har klart å fjerne ca.40% av alle jeg har prøvd meg på :thumbup:

 

Det krever en spesiell massasjeteknikk, oppskrifter finnes det nok av på nettet. Men jeg har utviklet min egen, har hatt 11 flatskjermer selv og mange av disse har fått seg en omgang med mine "helbredende" hender (for å ikke snakke om hvor mange damer de har "helbredet" gjennom tiden) :p

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

 

Tromsø er en fin by, men ikke når man venter på pakker sørfra :( får ikke min skjerm før tidligst på mandag.

 

 

Drittby ja. Hadde jo forhåpninger om å få den i morgen, men det ser dårlig ut. Mandag får man aldri post nesten, så det blir vel ikke før tirsdag regner jeg med.

Lenke til kommentar

som oysfareng sier x2 5000+ er så godt som umulig å oppdrive, jeg var nummer to på venteliste hos shg - men syntes ikke det var verdt det å vente til midten av september og selv da var det ikke 100% sikker å få tak i den - derfor hoppet jeg på en x2 4600+ når jeg så en slik bli tilgjengelig, for selv de er vanskelig å oppdrive for tiden...

 

for mer info om amd's problemer med å få levert x2 5000+ kan dere jo se her amd forums:

http://forums.amd.com/index.php?showtopic=80776

 

så jeg var ganske glad jeg fikk den x2 4600+ når alt kom til alt,

finner jeg ut at jeg trenger mere guffe kan jeg jo alltids overklokke den litt..

 

daniel prøv de tipsene som ArcticOC kom med - men husk å ha følsomme fingre

Lenke til kommentar

Da var hele kvelden rotet bort til å se på diverse HDTV klipp i 1920x1080.

 

Selv min primitive mor som hater både far og begge sønnene fordi de bruker så mye tid foran TV/PC kom ned og ga kompliment på kompliment på hvor fantastisk kvalitet det var på de videoklippene. Trodde aldri denne dagen skulle komme.

 

Nå er det bare å kjøpe et par heftige grafikkort så er alt i boks. :D

Lenke til kommentar
som oysfareng sier x2 5000+ er så godt som umulig å oppdrive, jeg var nummer to på venteliste hos shg - men syntes ikke det var verdt det å vente til midten av september og selv da var det ikke 100% sikker å få tak i den - derfor hoppet jeg på en x2 4600+ når jeg så en slik bli tilgjengelig, for selv de er vanskelig å oppdrive for tiden...

 

for mer info om amd's problemer med å få levert x2 5000+ kan dere jo se her amd forums:

6657790[/snapback]

Hva med Opteron 939? sitter på en selv og den er helt "knall" :)

 

Eller var det AM2 du skulle ha souljah?

Lenke til kommentar
Da var hele kvelden rotet bort til å se på diverse HDTV klipp i 1920x1080.

 

Selv min primitive mor som hater både far og begge sønnene fordi de bruker så mye tid foran TV/PC kom ned og ga kompliment på kompliment på hvor fantastisk kvalitet det var på de videoklippene. Trodde aldri denne dagen skulle komme.

 

Nå er det bare å kjøpe et par heftige grafikkort så er alt i boks. :D

6657812[/snapback]

 

 

Du er heldig du....den bærbare jeg har (p-m 740) klarer ikke å drive hdtv-filmen egang...blir bare masse med hakking, så nå har jeg satt på Troy og venter på pizzaen.

 

Edit: so far..ingen "falne" piksler her i gården.

Skjermen er også så lyssterk, at jeg har måtte stille ned lysstyrken til 40, og selv da bør jeg holde meg en meter unna før jeg får vondt i hodet. :D

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...