Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Min er i Oslo, men jeg må jo ha den videre opp hit før jeg får den. Så det er bare å vente.

 

Nå ble disse vi kjøpte sendt fra Danmark, men om de sender din derifra vet jeg ikke. Det er jo litt forskjell på å sende 1 skjerm og å sende 22 stykker.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte min 2407 på søndag direkte fra dell, og fikk den levert på døra på torsdag. Det blir fem dagers levering. Og da regner jeg tilogmed søndag.... Synes det er kjempebra...

 

Mangler bare en pc å få kjørt skjermen på, denne laptopen klarer ikke widescreen oppløsninger :(

Lenke til kommentar
steamr: Har du prøvd med nye drivere til skjermkortet? Evt Powerstrip? Det bør ikke være noe i veien, rent teknisk sett, for å kjøre widescreenoppløsninger.

6652990[/snapback]

Det er en centrino pc, med innebygd Intel onboard grafikk. Men nei, har ikke prøvd nye drivere, trodde det bare var et crappy skjermkort jeg...

 

Venter på ny pc (core2duo) som jeg håper jeg får snart... som skal brukes med skjermen...

Lenke til kommentar

da har skjermen kommet til meg for å hente den... altså den ligger på postkontoret, men skal hente den så fort jeg får pakkelappen i postkassa. vanligvis rundt klokka 12.

http://www.posten.no/posten/PagesKM/KMSpor...%20613%205%20NO

 

jeg kommer ikke til å åpne esken før søndag, rett og slett fordi jeg flytter i dag klokka 18.00. og da er det greit å ha den i esken. gruer meg litt til å se om det er pixel-feil eller noe annet teit med skjermen... hm... men gleder meg også litt til dual-screen oppsett!

 

er jeg den første som får den, bortsett fra bjørn inge da? eller var det kanskje en til som bodde i bergen?

Lenke til kommentar
jalejale: det er vel ikke så lurt å legge ut pakkesporingen her? Tror hvem som helst

med det nr kan hente pakken din.

6653607[/snapback]

 

skjermen ligger nå i bilen min! hoho... dessuten er det veldig lite sted her, så kjenner godt de som jobber i butikken der (post i butikk).

gleder/gruer meg til å teste den... blir ikke før til søndag som sagt.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...