Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg, bare synd de vel må innom Oslo før de kommer videre hit til Trondheim, men jeg gleder meg, nå er det bare å få seg PC som kan ta den oppløsninga en kan bruke på den skjermen.

6642981[/snapback]

Personlig sliter jeg litt med samme sak, har bare et 7900GT som "bare" kjører på 550/830. Men de som kjenner meg vet at jeg er SLi motstander, så jeg venter heller på neste generasjon GPU`er istedenfor å kjøpe et til 7900GT.

Lenke til kommentar
Gleder meg, bare synd de vel må innom Oslo før de kommer videre hit til Trondheim, men jeg gleder meg, nå er det bare å få seg PC som kan ta den oppløsninga en kan bruke på den skjermen.

6642981[/snapback]

Personlig sliter jeg litt med samme sak, har bare et 7900GT som "bare" kjører på 550/830. Men de som kjenner meg vet at jeg er SLi motstander, så jeg venter heller på neste generasjon GPU`er istedenfor å kjøpe et til 7900GT.

6643023[/snapback]

Bra det ikke bare er meg som muligens sitter med et for dårlig skjermkort.

 

Skal bli artig å se hvilken vei skjermen tar når posten får fart på den.

Det beste hadde vært om de kunne slengt med skjermen på en av kystbussen sine ruter og sendt den sørover.

Blir vil til at den tar en u-sving når den kommer til oslo, for så å besøke stavanger før den når haugesund.

Lenke til kommentar
Gleder meg, bare synd de vel må innom Oslo før de kommer videre hit til Trondheim, men jeg gleder meg, nå er det bare å få seg PC som kan ta den oppløsninga en kan bruke på den skjermen.

6642981[/snapback]

Personlig sliter jeg litt med samme sak, har bare et 7900GT som "bare" kjører på 550/830. Men de som kjenner meg vet at jeg er SLi motstander, så jeg venter heller på neste generasjon GPU`er istedenfor å kjøpe et til 7900GT.

6643023[/snapback]

Det er nå forstsatt mye bedre det jeg har, med 6600GT og socket A hovedkort, så vil det bli nytt hovedkort, prossesor, minne i tillegg til skjermkort snart. Kjøpe AGP skjermkort nå synnes ikke er noe vits.

 

Må jo få spille Civ4 på full oppløsning

Lenke til kommentar
Gleder meg, bare synd de vel må innom Oslo før de kommer videre hit til Trondheim, men jeg gleder meg, nå er det bare å få seg PC som kan ta den oppløsninga en kan bruke på den skjermen.

6642981[/snapback]

Personlig sliter jeg litt med samme sak, har bare et 7900GT som "bare" kjører på 550/830. Men de som kjenner meg vet at jeg er SLi motstander, så jeg venter heller på neste generasjon GPU`er istedenfor å kjøpe et til 7900GT.

6643023[/snapback]

Det er nå forstsatt mye bedre det jeg har, med 6600GT og socket A hovedkort, så vil det bli nytt hovedkort, prossesor, minne i tillegg til skjermkort snart. Kjøpe AGP skjermkort nå synnes ikke er noe vits.

 

Må jo få spille Civ4 på full oppløsning

6643126[/snapback]

Oj.. meg bekjent så har ikke 6600GT DualLink DVI :ermm: Og det er fysisk umulig å kjøre native oppløsning uten dette på den 30" du har på vei i posten?

Lenke til kommentar
Mitt 7800GT skal nok få kjørt seg litt i spill ja, men jeg ser ærlig talt ikke enorm forskjell på null AA/AF og masse AA/AF. :s

6643387[/snapback]

AF eller ingen AF, spill, fps og oppløsning.. gleder meg iallefall til det gigantiske skrivebordsplassen. Sitter selv på 1920x1200 og husker hvor stor forskjell det var fra å gå over fra 20".. Tenker at 2560 x 1600 kan bli formye, men det gjorde jeg også den gangen jeg kjøpte meg en 2,5GB harddisk til 2500kr., "hva i guds navn skal jeg noen gang få fylt den opp med" Nå sitter jeg her med nærmere 1000GB og mangler plass om så ikke alt for lenge.. blink.gif

 

Vel vel, glede seg gjør man iallefall :)

Lenke til kommentar
Siden Dell nå har senket prisen endel for 2407, tror dere vi hadde fått 30% avslag hvis bestilte 22 skjermer igjen ?

6643717[/snapback]

Dual skjermoppsett anyone? ;)

 

Dell har ikke satt ned prisen, de har bare en kampanje som det så fint heter der.. hvis du venter litt vil du se at prisen spretter opp igjen.

6644377[/snapback]

Jeg tror ikke jeg har behov for mer skjermplass med min 3007 som kommer snart, to stykker hadde jeg vel neppe fått plass på skrivebordet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...