Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt jmeg - jeg går for

XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB GDDR3, PCI-Express, 520/1500Mhz, VIVO

 

det koster litt mer enn et 470M men jeg har da i det minste et kort som er klokket og har garanti i tillfelle noe skulle skje - etter litt reasearch så føler jeg meg litt utrygg på klokke pga "designfeil" på mange av de tidlige 7900gt kortene -

 

her er en link hvor en del skuffede asus kjøpere snakker ut om sine erfaringer: link http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLangu...page=3&count=47

 

obs. support sidene til asus loader veldig tregt for tiden

 

Takk til ArcticOC for hjelpen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://teaser.wow-europe.com/

 

Her kan du laste ned 10 dagers free trial. Så laster den ned hele spillet via Blizzard torrent.

 

Du må registrere deg med navn og et VISA kort, men ingenting trekkes, selv ikke etter de 10 dagene.

 

Hvis man ikke vil registrere seg så er det lett å låne login/pass til en kamerat. Man må nemlig logge seg inn for å få skiftet oppløsning.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Det hadde også vært interessant å se om Oblivion støttet denne oppløsningen, men det har ikke så mye praktisk verdi å vite det siden dagens skjermkort umulig kunne ha levert... :(

6705016[/snapback]

Jeg har tenkt å skaffe meg Oblivion eller i det minste se på en demo, men om det er noe vits på 30"ern vet jeg ikke. Jeg har en 21"CRT som jeg kan bruke også.

 

Regnet ut at hvis jeg bruker min 21" på 2048x1536 og 30" på 2560x1600 i dual skjerm ville det bli 7,2 megapixler, men det blir for liten skrift i 21"ern så jeg kommer neppe til å gjøre det.

 

Er ikke enkelt å få takk i hardware nå for tiden, nå er det 3. gangen jeg har avbestilt pga av ting ikke kommer som de sier.

Lenke til kommentar

Dumt at det ikke står noe om maksoppløsning i spill listen hos widescreengaming. For den listen var virkelig et flott tiltak, til og med om det kuttes eller utvides er inkludert der. Men ikke om det stopper på 1920x1200...

 

Ser at WoW har vertical minus, dvs kutt oppe og nede, i widescreen, men siden det er så enkelt å zoome ut og inn i det spillet, er det ikke noe problem. Derimot i andre spill så er vertical minus et problem, siden man ser mindre.

 

Ifølge den reviewn på cnet så skal 2560x1600 støttes, så da stoler jeg på dem.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Ai ai ai, spillet Mafia i 1920x1200 må bare anbefales. Det er lite ressurskrevende, spiller med mitt 7800GT stock på høyeste grafikksettings og 4xAA, nydelig grafikk.

 

For de som lurer litt mer på dette er det et spill i GTA stil, bare fra Mafiatiden på 20- og 30-tallet. Du gjør oppdrag for Don'en din og kommer i trøbbel med både den andre gangsterfamilien og politiet og må ty til tommygunen din en gang i blant. Genialt spill, nydelig grafikk, men gameplayet er enda bedre, hadde valgt dette over hvilket som helst GTA spill any day.

Lenke til kommentar

da er jeg tilbake på nett etter en laaang tid uten nett... skrev sist her på side 14, så jeg har heller ikke lest noe av det som er skrevet etter det

(nettet jeg har nå er forresten 46mbit gjennom VPN, hoho)

 

men slik endte det for meg da:

fikk skjermen, tok den med meg i flyttelasset til mitt nye bosted før jeg pakket den opp.

endelig fremme pakker jeg opp skjermen og finner til min skuffelse en skjerm som ikke funker som den skal.

 

Skerjmen hadde en fin grønn "stripe" nedover på vestre kanten litt over halve skjermen. Altså ca. 800 lysende pixler... jaja... sendte en SMS til Bjørn Inge, og tror du ikke han ringer å sier hva jeg skal gjøre? det er ordentlig service det, for ikke hadde jeg nett selv...

Bildene under taler for seg. (de er også tatt uten blitz, og da er lukkertiden på kameraet 1sek <- idiotisk)

 

men jeg ringte en svenske hos dell da, og de skulle sende en ny skjerm. Dagen etter var upc her med ny skjerm, men da var jo jeg ikke her så det lå bare en lapp i postkassa. jeg ringte upc og de skulle levere neste dag, for da skulle jeg være hjemme.

neste dag ringer sjoføren meg å spør om jeg er hjemme dagen etter, joda det er jeg.

så da venter jeg at de kommer dagen etter der igjen.

det gjorde de ikke, så jeg ringer upc sentralbordet og han ringer sjoføren og ringer meg opp igjen. da sier sjoføren at han hadde vært her, men det hadde han ikke.

de har da prøvd å levere 3 ganger som de skal og vil ikke gjøre noe mer, men jeg får trumfet gjennom at de skal levere en gang til, dagen etter det igjen. og da kommer han med ny skjerm til meg, og tar med seg den gamle.

i den nye pakka var alt av kabler, papirer og fot.

dette sendte jeg ikke tibake til dell, så nå har jeg to føtter og dobbelt opp med alt...

hehe... den nye skjermen funker fint da.... (forresten så sa svensken hos dell at jeg ikke skulle sende med fot, så jeg har gjort som de sa)

dscn8411kb6.th.jpg dscn8410ro5.th.jpg

dscn8409xy9.th.jpg dscn8403yj5.th.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut som du har fått nesten alle døde pixsler blandt oss...

 

Nå har jeg fått igang min nye PC:

Intel Core 2 Duo E6600

Asus P5W DH Deluxe

XFX GeForce 7900 GTX 512 MB Extreme Edition

OCZ Gold Dual Channel DDR2 2048MB

Western Digital Raptor 150 GB

Stacker big tower pluss et par disker som skal settes inn etterhvert som jeg har fra før.

 

Det tok lenger tid å få alle delene og enda lenger tid å før jeg endelig fikk satt det sammen.

 

Alt går bra her nå med 2560x1600 utenom at nå har min gamle 21" gått i stykker :( Heldigvis regner jeg med at jeg kan ringe dem og få den fikset uten å betale noe i løpet av en uke eller to regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...