Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Var akkurat å hente min, men så skjedde det utroligste. Koblet på skjemen, starter opp pcen.... alt ser bra ut, helt til login skjermen skulle dukket opp: Da ble alt svart, pcen gikk men ikke noe bilde. Har prøvd å starte opp på nytt men får da at det er lesefeil på disken. Er det muligens hd'en som er gåen?

 

Snakk om uflaks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beskjed om lesefeil på hdd er aldri en gøy beskjed,

har opplevd det selv et par ganger gjennom årene..

har lært å tenke på det som en ok anledning til å ta en fresh install av windows...

forresten lenge siden du innstallerte windows?

 

krysser fingrene mine for deg TommyTheGun.

Endret av souljah
Lenke til kommentar

det var godt å få sett det bilde pertm, gratulerer med stoooooooooooor skjerm :D - forresten på pakkesporet ditt så står det ennå ikke at skjermen er utlevert...

 

 

edit dell skjermen er ca 70cm bred og fra bordet til toppen er det omlag 60cm (selve skjermen er ca. 45cm)

 

ivar reoler er omlag 80 cm bred så det er vel heller at 21" crt er er ganske så store og tunge

 

Tommy hvilket hovedkort er det du har?

Endret av souljah
Lenke til kommentar

hmmm det skulle ikke tilfeldigvis være en coop pc du har da? ;

 

vel grunnen til at jeg lurte på hvilket hovedkort er,

noen ganger når maskin har kræsjet så kommer det innimellom av at

nforce2 driverene har slått seg fullstendig vrange - og det eneste som nyttter da er en fullstendig ren installasjon av windows..

 

håper nå det ordner seg etterhvert - kan godt hende du kan bruke den gamle hdd en som slave - iallefall gikk det fint hos meg når jeg hadde et lignende problem..

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å spille med skjermen og fått noen meninger om den delen ?

6660150[/snapback]

Driver litt på nå, men skjermkortet mitt takler ikke full oppløsning så det blir ikke hva det vil bli.

Spill som ikke takler wide screen kan nok bli problematisk tenker jeg. Nå ser jeg introen på civ4 det er utrolig hvor svært det er, selv om grafikken kan være bedre. Ser ikke ut som det er noen døde pixsler her.

 

Edit Civ4 var ikke noe særlig å spille, oppløsninga ble for liten (uten duallink DVI) men jeg tenker det kan bli bra senere når jeg får dual link.

Endret av pertm
Lenke til kommentar

Jeg var og hentet skjermen min for noen timer siden, og herrejemini! Overgangen fra en 19" CRT til dette monsteret er mildt sagt stor. Førsteinntrykket er ganske overveldene, for på en side er skjermen diger men den tar jo opp mindre plass enn den gamle CRT skjermen min. 24" LCD virker som den idielle skjermstørrelsen for mitt skrivebord. Jeg har ikke oppdaget noen døde pixler og førsteinntrykket av skjermbildet er meget godt. I det hele tatt er jeg meget godt fornøyd!

 

Takk igjen for initiativet Bjørn Inge!

Lenke til kommentar
hmmm det skulle ikke tilfeldigvis være en coop pc du har da? ;

 

vel grunnen til at jeg lurte på hvilket hovedkort er,

noen ganger når maskin har kræsjet så kommer det innimellom av at

nforce2 driverene har slått seg fullstendig vrange - og det eneste som nyttter da er en fullstendig ren installasjon av windows..

 

håper nå det ordner seg etterhvert - kan godt hende du kan bruke den gamle hdd en som slave - iallefall gikk det fint hos meg når jeg hadde et lignende problem..

6660375[/snapback]

 

Har den Coop pc'en bare med 7800GS og litt ekstra ram.

 

Bestillte meg ny hd nå, får satse på jeg får kjørt den gamle som slave ja. Har en del skolearbeid der som jeg gjerne skulle hatt.

 

Ang. spilling så spiller jeg 360 på nye skjermen med vga kabel, men maks oppløsningen med den er bare på 1360x768.

Lenke til kommentar
Hvordan går det med dette initiativet? Går det fremdeles an å kjøpe skjermer? :)

6660625[/snapback]

Det er vel litt sent det nå når vi begynner å få skjermene, selv om du kan kanskje kjøpe 24" av han som startet runde 2, bare se på bruktmarkedet så finner du hvis ikke det også er ferdig. Nå har også Dell nedsatt pris på 24"ere så du kan jo bestille derifra også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...