Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sortnivået er jo 'akilleshelen' til LCD, det er vel umulig å få det helt sort.

Hvis du finner et panel som kan sperre lyset bedre så er det sikkert noe andre problemer som betraktningsvinkel eller respons? Det blir alltid et kompromiss.

 

Når jeg har det mørkt i rommet så ser jeg jo at det er noe som lekker gjennom, men hvis det er lyst så ser det jo det samme helt sort ut.

Og lysstyrken på skjermen er jo så bra at den fungerer bra med mye lys i omgivelsene.

 

Det finnes riktignok ny teknologi som vil gi helt sort bakgrunn (LED baklys med modulering), men det er foreløpig ekstremt dyrt.

Lenke til kommentar
Sortnivået er jo 'akilleshelen' til LCD, det er vel umulig å få det helt sort.

Hvis du finner et panel som kan sperre lyset bedre så er det sikkert noe andre problemer som betraktningsvinkel eller respons? Det blir alltid et kompromiss.

 

Når jeg har det mørkt i rommet så ser jeg jo at det er noe som lekker gjennom, men hvis det er lyst så ser det jo det samme helt sort ut.

Og lysstyrken på skjermen er jo så bra at den fungerer bra med mye lys i omgivelsene.

 

Det finnes riktignok ny teknologi som vil gi helt sort bakgrunn (LED baklys med modulering), men det er foreløpig ekstremt dyrt.

6668202[/snapback]

 

Det hjalp veldig å ha litt lys på i rommet ja. Ved å justere litt på lysstyrken samt å få litt lys bak skjermen så ble det betraktlig bedre. :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker dette veggfeste på min 2405 http://www.omnimount.com/product.asp?p=40

6668755[/snapback]

 

Hvor kjøpte du dette ?

6669845[/snapback]

Kjøpte den på datakjeden i Tromsø, prisen var ikke så alt for avskrekkende (695) og kvaliteten er ok. Den kan justeres de fleste veier men ikke i høyden, men dette er ikke noe problem da denne som regel er konstant ;) Etter noen ukers bruk ser du fort hvor høyt du bør skru den over bordet

Lenke til kommentar
merkelig nok, så ser skjermen(dell'en) mindre ut enn 30"...hmm.

6660126[/snapback]

Den er vel at 21" står litt høyere oppe enn bordet.

 

ivar reoler er omlag 80 cm bred så det er vel heller at 21" crt er er ganske så store og tunge

6660127[/snapback]

Ja jeg skal love deg at den er tung, hvis du ser på bildet ser du at jeg måtte ha 2 hyller for at ikke hylla skulle bøye seg.

 

Er det noen som har kikket på alternative veggfester til dell'en sin ?

6667046[/snapback]

Vurderer om jeg skal kjøpe meg Dette

6667542[/snapback]

Den så bra ut, ser vel ut som om jeg må ha noe slikt til min. Jeg synnes det blir for lavt når den bare står på bordet, og da vil den nok bruke mindre plass når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...