Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags skjerm skal dere bytte ut til fordel for 2407/3007'n og hvorfor har dere valgt å oppgradere?

 

Jeg har et 19" CRT monster som jeg har hatt i vel fem år nå. Skjermen er knallgod mht. farger, skarphet osv., men den er ikke stor nok for mitt bruk. Den tar jo også opp nærmest hele skrivebordet.

Lenke til kommentar

Jeg har en 2405 fra før, men jeg ønsker mere desktopplass, så jeg ofrer det nydelige sortnivået og eller alt annet som er godt med 2405`en pga dette. Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde bytta min 2405 mot en 2407 da jeg ikke har et eneste ondt ord å si om denne skjermen "if it aint broken, don`t fix it"

 

Men har jo to DVI utganger på skjermkortet mitt, så kanskje et aldri så lite dualskjermoppsett med 30" + 24" ;) Nypris på et sånt oppsett skulle vel ligge på nesten 30 000kr. hvis de ikke hadde vært på tilbud. Idiotisk å bruke så mye penger på slikt = jeg idiot

 

6,4Mpix fordelt på to skjermer blink.gif

 

Stakkars mouse_pointer.gif min.. Må jo bli helt utslitt av å løpe over et sånt område..

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Bytter ut min 19' CRT: Samsung Syncmaster 957MB. Beste skjermen jeg noen gang har sett, perfekte farger, høye refreshrates og perfekt bilde.

 

Er bare lei av å være den eneste som drasser med "kassa" på lan og har lyst på mer plass i windows, filmer og spill. 2 worddokumenter i fullsize ved siden av hverandre er handy i skolesammenheng, spille av ekte HD filmer i 1920x1080 og ikke minst spille alaskens spill i 1920x1200. :D :D :D

 

Edit: Fantastisk, da har alle betalt for skjermene. Det gikk veldig fort folkens! Gjorde min overføring i går ettermiddag og det stod den ville bli utført i dag, men nå er bare 7125kr "reservert" på kontoen min. Blir vel overført i morgen da. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Har en Hansol 920P (P er for Proff..ifølge Hansol) som jeg kommer til å gi vekk til min mor hvis jeg ikke skal ha den som andreskjerm.

 

Skrivebordet mitt er for lite til å ha to digre skjermer, så får se hva jeg gjør.

 

Hansolen er grei nok(faktisk den beste hittil) men den har noen anfall i ny og ne der den flimrer ekstra mye, og lager noen svake pipelyder ved lengre bruk.

 

Dessuten blir det slitsomt å se på en CRT-kjerm en halvmeter foran deg.

(Spent på hvordan det blir med en 24" da...hehe).

Lenke til kommentar

Blitt noe brunere av å bruke CRT skjermen? :)

To ting kan skje med overgang til LCD:

- hodepine/øyeplager pga. for høy lysstyrke på LCD baklys, da skru man enkelt og greit ned lyset...dette er helt greit, LCD skjermer har omtrent dobbelt så sterk belysning som CRT skjermer, i kveldene kan det bli litt vel mye

- absolutt ingenting, ikke engang hodepine eller øyeplager, LCD har i mitt tilfelle vært en 100% velsignelse

 

PS: Gratulerer på forhånd med nye skjermer folkens!

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Det anbefaler jeg nesten, det var en gigantisk samletråd som TomWaitsForAlice startet under LaCie photon20visionII "rushet" for ~2 år siden. Tråden ble en gullgruve, med bilder, tester, kommentarer, alternative stativ/fester, og løsninger på eventuelle problemer. Good stuff.

Lenke til kommentar

Ja, prata med han på tlf nettopp og han bekrefta at ordren er sendt :(

 

Jeg setter meg likevel opp på interesselista hvis det skulle la seg ordne. Jeg representerer 2 mann som ønsker 2407WFP.

 

Edit: Etter å ha sett litt mer i tråden så ser jeg at det er flere som er interessert i en evt. ny ordre. Da er vi 4 stk så langt ser det ut som :thumbup: . Bjørn I prata også om at det var flere interessenter.

Endret av Enviro
Lenke til kommentar

Jeg bytter min 19" Fujitsu Siemens scaleoview LCD, fordi jeg trenger en større skjerm for å se på film og Tv med. (bor på en liten hybel). samtidig har skjermen en litt drøy ghosting (25 ms og veldig synlig) som er litt kjedelig i fps spill..

 

Har lenge sittet og siklet på denne skjermen nå, så et slikt tilbud kunne jeg ikke si nei til i sommerjobb sesongen.

 

Hadde nok vært en enormt god ide å lage en tråd for de som var med på dette tilbudet slik at vi kan ordne en FAQ for generellle problemer, og så litt skryting og da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Kan lage en i kveld som oppdateres daglig etter ønsker hvis dere vil?

 

Hva må vi huske ha med? Bilder, tester, alle specs, leveringstid (når den kom/kommer), erfaringer, hvor mange av oss 22 som er fornøyde, kan ta terningkast fra alle 22 om hvor bra den var, en kort omtale om skjermen, kanskje en historie fra inntrykkene når den ble satt opp, noe mer? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...