Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boller og Burritos var kriiiise. Eneste morsomme innslaget de hadde var en svensk visesanger som kom inn og avbrøt programmet en gang i uka (lurer på hvem som egentlig spilte han). Ellers var det absolutt ingenting underholdende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig knipsolini. Er glad jeg hørte 2006-episodene. Men vet ikke om/når jeg gjør det igjen. Det gøye med å gå tilbake noen år er at trioen var mye mer entusiastiske før. Fra 2007-2010 er det veldig mye gull spør du meg.

Ellers har jeg planer om å dykke ned i Misjonen med Antonsen og Golden mens RR er borte. Morsomt program synes keg.

Vurderer også en ny gjennomgang av SoBbFP. Liker Losen og Bollekongen sammen.

Endret av Jakoozie
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hva med å bytte navn på tråden til noe som: "The Mouse And The Donkey-puben nede i gaten der hvor du bor." :p

Skrevet (endret)

Noe av gleden med å gå tilbake i tid er gjenhør med karakter som de har sluttet å lage innslag om. Blant annet Gunnar Kaviar i The Song Company. Enkel og platt, men i aller høyeste grad min humor.

Endret av knipsolini
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Skulle gjerne sett at radioresepsjonen gikk over til å gå én gang (eller et par ganger) i uken i stedet for å ta så lange pauser. Da hadde de fått mer å snakke om i hver episode også. Jeg har ihvertfall opplevd at de første episodene etter "ferie" ofte er de beste.

Endret av Frexxia
  • Liker 1
Skrevet

I forbindelse med love-my-body-spalten så lurer de på om noen har onanert til bilder av dem. Det var i 2006 og det var vel ikke mange da som visste hvem de var. Men er det noen som har onanert til dem nå?

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Piuh Piuh! Referansepolitiet har skutt dere!

Link!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...