Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Z2XtDSV.jpg

 

Én av dem er hobbit og den andre er Gollum.

 

Men fra spøk til revolver (som egentlig ikke er lov å si), så har jeg nettopp startet på TV-serien Sherlock, og det er definitivt ikke kødd at Martin Freeman og Baby Ananas ligner på hverandre. Serien er for øvrig knallbra, for de som måtte være interessert i den slags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke vi her inne gå sammen å lage en fullstendig torrent med alt som har kommet av RR? Jeg har dessverre ingen episoder selv, men kan bidra på andre måter.

 

De gamle episodene ligger jo i bukta allerede. Er mest 2011-2012 og 2013-episodene jeg vil ha. Er redd for at de skal forsvinne en eller annen gang.

Lenke til kommentar

2012 og 2013 sendingene er jo bare å kopiere ut fra itunes om man vil ha de lagret på pcen.

 

Sendingene fra høsten 2011 er omtrent de eneste jeg bare har hørt en gang. Er også noen som ikke er hørt i det hele tatt. Hadde vert grisefint om noen kunne ordne de sendingene. Ser det er mange andre her inne som også ønsker de.

Lenke til kommentar

Kan ikke vi her inne gå sammen å lage en fullstendig torrent med alt som har kommet av RR? Jeg har dessverre ingen episoder selv, men kan bidra på andre måter.

 

De gamle episodene ligger jo i bukta allerede. Er mest 2011-2012 og 2013-episodene jeg vil ha. Er redd for at de skal forsvinne en eller annen gang.

Isåfall må det ordnes opp i filnavnene for alt jeg har sett så langt har bare vært rot og griseri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...