Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er internett-radio og hvordan fungerer det?

 

Hvis radioresepsjonens podkaster skal ligge der, hvem skal gjøre dem tilgjengelig for din radio? Skal NRK gjøre det? Eller skal Pinell gjøre det? Eller er det felles innsats? Aldri forstått det opplegget der :S

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Til dere som har hørt den første halvdelen av dagens episode... jeg setter det i spoiler, for å ikke ødelegge for dere som ikke har hørt podcasten enda.

 

 

Jeg ble seriøst satt ut da Tore fortalte hva Bjarte fikk i julegave av Steinar. Det kom så brått på, så jævlig dårlig gjort av Tore. :p

 

 

3,4 milliarder ifølge kilder ved Kjønnsnes Mølle Spaaah, Bææææædelænd & Kønferansesenter

:D

Endret av knipsolini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Akkurat blitt ferdig med siste episode.

Å herregud som jeg lo mitt i byen med masse folk rundt meg når Tore avslørte julegaven!

 

Jeg kan bare forestille meg hvor lenge han har ventet på en anledning på å "ta" Bjarte etter han avslørte at Tore hadde forlovet seg!

 

Årets RR øyeblikk for meg, uten tvil!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat blitt ferdig med siste episode.

Å herregud som jeg lo mitt i byen med masse folk rundt meg når Tore avslørte julegaven!

 

Jeg kan bare forestille meg hvor lenge han har ventet på en anledning på å "ta" Bjarte etter han avslørte at Tore hadde forlovet seg!

 

Årets RR øyeblikk for meg, uten tvil!!

Enig at det kan ha vært årets øyeblikk. Eller ørelytt.

Selv lå jeg bare i senga og måpte da jeg hørte det. Fikk helt sjokk.

 

Mitt nyttårsfortsett skal være å høre igjen samtlige podkaster siden 2006 og ihvertfall tilogmed 2012 før de kommer på lufta igjen. Og for de som ikke har fått det med seg, ligger det en torrentfil på piratebay, som inneholder alle podkastene fra 2006 til 2011. Alt etter 2011 ligger fortsatt på iTunes. Den aller første sendingen i 2006 mangler også, men den finner man på youtube.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...