Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postkasseshowet.

De reklamerte mye for at det skulle komme klipp fra juleshowet for et år siden, men så vidt meg bekjent kom det vel aldri noe. Kom det i det hele tatt en podcast?

Skrevet

Jeg har hørt hele det showet fra i fjor. Men husker ikke om det var podcast eller avspilling fra p3.no. Og det kom jo noen videoklipp derfra da. Blant annet dramatiseringen av da Bjarte avslørte forlovelsen til Tore, og Jazz eller dritt-spalten.

Skrevet

Da gikk det som vi fryktet, jeg regner med at de blir bombardert med drapstrusler frem til juleferien. Jævla tatere. To timer hver dag med tre bergensere orker jeg neppe, jeg får vondt i hodet bare av tanken.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har jo radioen på på jobb uansett så kommer til å høre på. Men kommer nok ikke til å tilpasse matpauser og slikt.

Fordelen med Kirketid er at de har sendt et par perioder nå og antakeligvis har fått tilbakemelding på hva som funker og ei. Så de vil mest sannsynlig være bedre nå og uansett bedre enn random andre P3-folk som skal lage noe helt nytt. Som makkverket i år.

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Eg tenker litt sånn at det er bra de tar disse pausene. Hadde de ikke tatt de tror eg ikke vi hadde hatt radioresepsjonen lenger.

Glemmer ikke hvor lei og lite engasjert spesielt steinar var i en periode, og hvilket fyrverkeri det var når de kom tilbake på lufta!

Skrevet (endret)

Eg tenker litt sånn at det er bra de tar disse pausene. Hadde de ikke tatt de tror eg ikke vi hadde hatt radioresepsjonen lenger.

Glemmer ikke hvor lei og lite engasjert spesielt steinar var i en periode, og hvilket fyrverkeri det var når de kom tilbake på lufta!

Enig. Vi får færre episoder, men de vi får holder høyere kvalitet.

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Da tror jeg det hadde vært bedre for kvaliteten sin skyld å heller ha færre ukentlige sendinger enn 8 måneder lange pauser.

Klarer meg fint jeg. Men 8 måneder er lenge å ta pause to år på rad.

Skrevet

Da tror jeg det hadde vært bedre for kvaliteten sin skyld å heller ha færre ukentlige sendinger enn 8 måneder lange pauser.

Det hadde det nok. Spørsmålet er jo om det er forenelig med de andre planene eller med P3 sitt sendeskjema.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Kom i skikkelig julestemning av Radioen er din i dag ass!

Kudos til Bjarte og Tore på slutten der :p

Skrevet

Haha! Og Ronny Brede Aase som Frode i Side om side. Han og Pernille Sørensen ville vært perfect match. Gjerne også Kyrre Holm Johannessen som tidenes mest ukomfortable Gollum i Underholdningsavdelingen kunne også vært morsomt.

• Liker 1
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Bård Tufte Johansen var en genial gjest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...