Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liket du til tråden i den siste mailen din knipsolini, eller bare beskrev du problemstillingen?

 

Hadde jeg hatt eget radioprogram hadde jeg googlet programmet hver dag for å lese om hva folk mener om det, men det er jo meg da :p

 

Ja jeg linket til denne tråden i mailen jeg sendte i dag. Det er egentlig derfor jeg er rimelig sikker på at de hadde lest mailen min, for i tillegg til at de tok det opp rett etter at jeg sendte mailen, så sa Steinar at det var mange som var gærne på et forum fordi de ikke skjønte greia med det de gjorde når de spilte Wombats. Min mail:

 

Kan dere forklare hvorfor dere spiller overrasket når dere ser at en sang av Wombats skal spilles? Ingen på det uoffisielle RR-forumet skjønner greia. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=606420&page=188&do=findComment&comment=21161500

 

Mvh. Anonym

 

Det med at folk på forumet "ville skyte Radioresepsjonen fordi de ikke skjønte greia" var vel bare en liten overdrivelse fra Steinar. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om, eventuelt hvor man kan finne gjennomsnittstiden for når podkasten uten musikk blir lagt ut?

 

Et tilleggsspørsmål, noen andre som har erfaringer med at lyden på podkast er mye lavere enn lyden man får gjennom Nrk radio appen på android?

Når jeg sender lyden gjennom aux/bluetooth til bilen må jeg skru lyden i bilen over dobbelt så høyt ved avspilling av podkast, har prøvd flere avspillingsapper.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Podkasten (det er kun én nå, uten musikk) blir normalt lagt ut 15:30-16:00, jeg er usikker på om det har blitt ført statistikk for nøyaktig gjennomsnittstidspunkt. Det er forresten et mysterium for meg hvorfor de bruker to til tre timer på å legge ut podcasten.

 

Ja, jeg må skru opp lyden to hakk når jeg går fra musikk til RR-podcast. Når jeg hører på Misjonen må jeg ikke justere volumet.

Lenke til kommentar

Podkasten (det er kun én nå, uten musikk) blir normalt lagt ut 15:30-16:00, jeg er usikker på om det har blitt ført statistikk for nøyaktig gjennomsnittstidspunkt. Det er forresten et mysterium for meg hvorfor de bruker to til tre timer på å legge ut podcasten.

 

Ja, jeg må skru opp lyden to hakk når jeg går fra musikk til RR-podcast. Når jeg hører på Misjonen må jeg ikke justere volumet.

Når jeg hører på misjonen må jeg skru volumet helt av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, du kan sende inn hele tiden!

 

Interessant å høre at flere har problemer med lydnivået på podkasten. Jeg trodde det bare var mobilappen min og S4'en (som har litt svak lyd all over) som var problemet. Jeg må ha volumet på fullt, og syns fortsatt det er altfor lavt.

 

Jeg sender en mail til de og nevner det, kanskje de kan få gjort noe med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...