Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro meg, folk som ikke har Spirit kommer aldri til å vite hvordan "imba" føles i TQ. Jeg respeccet fra frost (Ice Shards) til Ternion Attack / Liche King, fylte ut de siste poengene i Static Charge, fant meg en Lightning-stav, plukket med meg noe +x% lightning damage-gear, og gikk deretter ut og smeltet ansikter.

 

Det hele minner litt om Corpse Explosion-farsen i Diablo 2.

Lenke til kommentar

http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp?mas...0-0-1-0-0-8-0-0

 

Det er "skallet" for Ternion Attack imbafest-builden. Den utgaven der krever en Staff med Lightning Damage, du kan også bruke frost, men det gjør mindre skade. Resten av poengene kan du jo slenge inn hvor som helst. Liche King er f.eks. ikke et dumt valg. Jeg plasserte et poeng i Squall fordi Squall er veldig hendig for å overleve archers senere i spillet, når en gruppe av dem kan slakte deg før du aner hva som har skjedd.

 

Ternion Attack høres kanskje ikke så fantastisk ut, men de tre prosjektilene kommer så tett at det mer eller mindre blir et tredobbelt angrep. Legg til AoE-effekten fra alle tre som kommer av Arcane Lore, og de latterlige damage-bonusene du får av Storm Nimbus og Eye of the Storm, Intellect og Gear... Og ting tar av.

 

Og fremdeles har du en drøss med poeng igjen å plassere her og der.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Spiller Oracle (Storm/Spirit) og det er akkurat passe slitsomt.

 

Har kun hatt problemer med en boss, og det var en med poison damage og jeg hadde 0% i poison resist... også sona jeg ut litt og fikk ikke trykket på healing potion kjappt nok. :p

 

Prøvde en gang til med 32% poison resist og det var plankekjøring.

 

Prøvde meg først med en warfare build, men det var slitsomt... Liker ikke å måtte løpe fram til alle fiendene å dunke dem i hodet.

 

Har forresten ikke hatt noen problemer med kræsjing.

 

Hammerdin, Bowzone og Skelomancer eller hva den siste builden heter er ganske avslappende :p

 

Hadde en lvl 60 Bowzone i Nightmare i diablo 2, gikk kjempebra helt til jeg kom til de stygge undead stygian dolls.. :p Med de må du konse 100% ellers går det rett til helvete...

 

Hvis jeg skal spille melee skal jeg ihvertfall ha 2 pets som kan hjelpe til med drepingen :p

 

Oracle fungerer bra med Storm først og skill poengene i Storm Nimbus.

 

Er forresten lvl 18 og har 245dps, 3,15 ganger det når jeg bruker ternion attack ;)

 

Å klage over at spillet er for lett er litt småteit, spesiellt hvis du kun har spillt det på normal, det er jo tross alt to vanskelighetsgrader til. Dessuten er det veldig mange forskjellige builds...

 

Minner meg på at når jeg spillte diablo 2 spillte jeg det i multiplayer modus så jeg kunne sette players til 8 i starten for mer xp ;)

 

Har forresten spillt sacred også og synes vel TQ er hakket bedre balansert, selv om jeg spiller Oracle med ternion attack :) Morsommere skill tre er det ihvertfall :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Når du bruker terion attack må du ta DPS *3 + 5%.

 

Så du har ikke mer enn en ternion build.

 

Selv har jeg en earth/spirit build. Der jeg bruker Core Dweller han er makset på alt, også har jeg Liche King, som ikke er helt makset men snart. Jeg er i Epic mode å trenger som regel ikke å gjøre en dritt. Jeg bruker ring of flames så det hender jeg springer inn i mengden for å være med effektiv.

 

Bruker ikke Ternion fordi det er overkraftig. Dessuten er jeg styrke build.

Lenke til kommentar
Når du bruker terion attack må du ta DPS *3 + 5%.

 

Så du har ikke mer enn en ternion build.

 

Selv har jeg en earth/spirit build. Der jeg bruker Core Dweller han er makset på alt, også har jeg Liche King, som ikke er helt makset men snart. Jeg er i Epic mode å trenger som regel ikke å gjøre en dritt. Jeg bruker ring of flames så  det hender jeg springer inn i mengden for å være med effektiv.

 

Bruker ikke Ternion fordi det er overkraftig. Dessuten er jeg styrke build.

6488861[/snapback]

 

Å ta DPS*3 og så legge til 5% eller ta DPS*3,15 går ut på det samme... Eksempel:

DPS = 100

100*3 = 300 +5% = 315

100*3,15 = 315

 

Kan hende ternion attack er overpowered, men inntil videre så er det en grei balansegang, ettersom jeg er rimelig squishy, har enda ikke fått tak i et skikkelig life/mana leech item, så jeg må drikke potions :(

 

Hvis du som regel ikke trenger å gjøre en dritt så kan man jo kanskje si at Earth Dweller + Liche king er overpowered også? ;) Med Ternion så må du jo faktisk være kjapp med angrepene dine...

 

Bare så jeg har spurt om det - Life leech.. det er item som gjør skade om til liv her også? Har bare fått items som leecher liv over tid, noe som fungerer dårlig når et vanlig angrep tar ut folk på et angrep og Ternion attack blaster dem over halve skjermen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...