Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Har et kjempeproblem! Kjører Titan Quest, originalkopien, på et Windows XP-system. Og, hver gang jeg prøver å starte saven min, så kommer det en feilmelding opp og ber meg om å lukke spillet! Dette skjer uansett hva!! Jeg er i den derre krigscampen der du må drepe det hestemennesket...Noen som har en ide på hva jeg kan gjøre for å få det til å starte igjen?

6438204[/snapback]

 

Om du går på "gamescopyworld.com" så finner du en "Fixer" under Titan Quest når du har søkt på det.

 

Om du følger instruksjonsfilen som er med (veldig lett) så kjører du bare filen (Tar 1/10 sekund) så er fyren din klar for å banke noen slemminger.

6439242[/snapback]

 

Prøver ikke å leke moderator eller noe slik, men jeg må poste denne likevel:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Du bør kanskje endre innlegget ditt så ikke den store stygge moderatoren kommer og spiser deg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mort2k: her er det :)

 

post-78506-1152129911_thumb.jpg

 

skjønner ikke hvorfor det står Champion. har Nature som hovedmastery :hmm:

værtfall: jeg fikk solgt et skjold ved et uhell som jeg fant i den hula, så jeg tror jeg drar tilbake til hulen og dreper alt der på nytt, hvis det går :)

 

men det settet synes jeg ser skamkult ut :wee:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

litt kjipt at sidene som har cracks og warez skal inneholde helt OK fixer som kan f.eks fjerne Introfilmene eller som nevnt over fixe savegamefeil.

 

Flott itemsett sett! Fant et kult blått skjold hos en eller aen boss i acropolis. Rett etter jeg slaktet han og tok opp itemsene så klikka spillet, som ikke har skjedd på mangfoldige timer. Jeg gikk inn i spillet igjen og drepte bossen en gang til og fant ut at han droppa en enda finere hjelm. Hmm.. men tredje gangen fikk jeg ikke noe spennende. =D Minner meg om Andy- /Mephisto- / Pindlebot-runs i Diablo 2. Rein flammesorc med Meteor som mainspell + alle bonuser. 15-16k damage!! Massevis av +skill items og magicfind. Finnes det MF-items eller +skill i TQ?

 

 

EDIT: Kansje denne kan hjelpe? http://www.titanquest.net/technical-corner...sues-fixes.html

 

leser gjennom der nå, virker som det er bra saker.

Endret av mort2k
Lenke til kommentar
Om moderator vil endre på innlegge mitt så det ikke går ann å hjelpe andre så verså god, jeg gjør det ikke.

6440911[/snapback]

 

Han endrer vel gjerne litt på deg samtidig. Du kan likesågodt bli utestengt en ganske god stund om du linker til piratmateriale, og samtidig er klar over at du gjør noe som ikke er lov. Noen moderatorer er strengere enn andre. Får håpe du er heldig da. ;)

Lenke til kommentar
Om moderator vil endre på innlegge mitt så det ikke går ann å hjelpe andre så verså god, jeg gjør det ikke.

6440911[/snapback]

 

Han endrer vel gjerne litt på deg samtidig. Du kan likesågodt bli utestengt en ganske god stund om du linker til piratmateriale, og samtidig er klar over at du gjør noe som ikke er lov. Noen moderatorer er strengere enn andre. Får håpe du er heldig da. ;)

6441721[/snapback]

 

Jeg mener dette bør hjelpe andre, om de er inni spillet å spiller så har de en crack fra før om de så skulle ha en fy fy versjon. Om dette skulle få meg utestengt så kan jeg liksågodt bli det.

 

Dette går langt off-topic. Jeg skal være tøff nokk til å raportere meg selv, om moderator mener det er syklig feil å gjøre dette, så får de for guds skyld stenge meg. Jeg er ikke her for å krangle.

 

Om det finnes noen her på forumet som ikke veit hvor de kan finne en crack, så finnes det folk under 18 som ikke veit hvor de kan finne en pupp.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Den var satt til å komme den 5.

 

Så den bør vel komme rundt den 10ended :p

Det ser ut til at de har satt ut patchen til fredag, den 7ende.

 

Patch Notes

· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill

· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters

· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer

· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer

· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow

· Fixed a multiplayer lobby crash

· Fixed internet connection problem with custom maps

· Fixed a memory leak

· Improves multiplayer connection reliability

· Improves multiplayer performance

· Improves item auto-placement in inventory

· Added character back-up functionality

· Added option to disable compatibility check

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Eg velgjer å ikkje gjere noko med Neppe. Rett og slett fordi han henviser til ein FIX på ein side som ikkje er ulovleg på nokon måte. Sjølv om det er fy fy. Direkte linking er det som slås hardt ned på. HW.no har skreve om andre mykje verre sider tidlegare så eg ser ingen grunn til å gjere noko her.

 

Dumt er det om du må få ein sånn fiks som fikser på spelet, desse ANTI kopierings sakene funker ikkje så veldig godt i desse dager :(

Lenke til kommentar
Si hva som er galt da, går sikkert an å fikse.

 

Om du ikke har en gammel IBM fra 1989 da

6449505[/snapback]

 

Vel, først så får jeg ikke installert det. Når jeg endelig får installert det etter mye tull, så står det bare noe rart på alle plasser det skal stå tekst. For eksempel der det skal stå level, står det bare "<et eller annet som jeg ikke husker>" der. Samme gjelder menyene.

Lenke til kommentar

Jau, det er kjent problem med norske maskiner.

 

I my games mappen på "mine dokumenter" under Titan Quest Demo og Settings ligger det en options fil.

 

Fjern det som står det å sett inn dette

 

tutorialTips              = false

displayDamage            = true

quickBuy                  = true

itemComparison            = true

extraRollovers            = true

showMonsterLevelOnRollover = true

textureQuality            = medium

shadowQuality            = low

reflectionQuality        = low

detailLevel              = low

resolution                = 1024 768

antiAliasingQuality      = low

fullscreen                = true

syncToRefresh            = false

masterVolume              = 0.99

musicVolume              = 0.99

effectsVolume            = 0.99

dialogVolume              = 0.99

ambientFrequency          = medium

showTagErrors            = true

useArchives              = true

sendDebugMail            = false

showAssertMessages        = false

device                    = Direct3D

language                  = English

playerVsPlayer            = false

forceSingleProcessorMode  = true

splashScreen              = true

Lenke til kommentar

Hmmm. Spillet kræsjer konstant hos meg. Jeg som hadde gleda meg til spillet dumpa ned i kassa...

 

Første gangen klikka det når jeg gikk ut av den første hula. Da var plutselig saven korrupt, så jeg måtte begynne på nytt. Denne gangen kom jeg bare rett utenfor byen før det klikka.

 

Håper den patchen rensker skikkelig opp når den kommer. Skulle den ikke komme i dag?

Lenke til kommentar
Si hva som er galt da, går sikkert an å fikse.

 

Om du ikke har en gammel IBM fra 1989 da

6449505[/snapback]

 

Vel, først så får jeg ikke installert det. Når jeg endelig får installert det etter mye tull, så står det bare noe rart på alle plasser det skal stå tekst. For eksempel der det skal stå level, står det bare "<et eller annet som jeg ikke husker>" der. Samme gjelder menyene.

6450196[/snapback]

Det Neppe har funnet fram virker ikke alltid. Prøvde det selv men det virket ikke.

hvis det ikke virker for deg kan du like godt se på denne

Problem

 

Les i den så finner du den andre måten å fikse problemet ditt

 

Edit: du finner svaret i 3 nedeste post

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...