Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beklager å måtte si det, men jeg måtte ty til en ulovlig (ifølge HW.no-forumet) EXE-fil (har nå kommet for 1.08) for å få spillet stabilt. Nå kan jeg endelig bruke portaler og portalsteiner fritt uten frykt for at spillet skal CTD'e. Kanskje jeg kan komme meg til Egypt og andre plasser også senere uten slike problemer, jeg får bare krysse fingrene...

 

Jeg har forresten gått for en Warfare/Hunter-build, liker bare ikke å spille som caster generelt i slike spill.

Lenke til kommentar
Jeg beklager å måtte si det, men jeg måtte ty til en ulovlig (ifølge HW.no-forumet) EXE-fil (har nå kommet for 1.08) for å få spillet stabilt. Nå kan jeg endelig bruke portaler og portalsteiner fritt uten frykt for at spillet skal CTD'e. Kanskje jeg kan komme meg til Egypt og andre plasser også senere uten slike problemer, jeg får bare krysse fingrene...

 

Jeg har forresten gått for en Warfare/Hunter-build, liker bare ikke å spille som caster generelt i slike spill.

6473740[/snapback]

 

Har bestilt spillet fra CDWOW, kommer vel om ikke så lenge. Har du altså originalt men bruker cracked exe for å hindre kræsj?

Lenke til kommentar
Har bestilt spillet fra CDWOW, kommer vel om ikke så lenge. Har du altså originalt men bruker cracked exe for å hindre kræsj?

6474235[/snapback]

Det var det som måtte til, ja. Før fikk jeg kræsj i karaktervalg-menyen, under loading av savegame, i selve spillet (tilfeldig, men mest når man kommer inn/ut av dungeons), ved dødsfall (man blir jo teleportert til nærmeste brønn) og altså ved bruk av portaler. Og JA, jeg lukker Daemon Tools og andre relaterte programmer før jeg starter opp Titan Quest.

 

Etter at jeg la inn denne modifiserte EXE-filen, har alle disse problemene blitt en saga blott. Så nå er det JEG som bestemmer når jeg vil ta en pause fra TQ, og ikke spillet :)

 

Så spør du meg, så er ikke alle disse kræsjene forårsaket av bugs i spillet, men derimot av Securom 7. Veldig rart egentlig, for jeg har ikke hatt store problemer med kopibeskyttelser liggende i bakgrunnen tidligere - bortsett med StarForce (UFO: Aftershock), men en oppdatering av SF fikset problemene for min del.

Lenke til kommentar
Har fungert å enkelt og greit bare loade en annen savegame, for deretter å prøve å loade den "korrupte". Pleier som regel å fungere ;)

6479208[/snapback]

 

Noen ganger blir de bare håpløse, grunnen til at de bli korrupt er questene. Det har ikke med selve savegamen.

 

Du kan laste ned fix som ordner save gamene dine, pm meg om du har interesse for det.

6479175[/snapback]

 

Jeg googlet litt og fant patchen du snakket om. Nå virker alt igjen! Jeg elsker deg, neppe :p

6479473[/snapback]

 

Kos Kos :love: Neppe

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...