Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Hmmm. Spillet kræsjer konstant hos meg. Jeg som hadde gleda meg til spillet dumpa ned i kassa...

 

Første gangen klikka det når jeg gikk ut av den første hula. Da var plutselig saven korrupt, så jeg måtte begynne på nytt. Denne gangen kom jeg bare rett utenfor byen før det klikka.

 

Håper den patchen rensker skikkelig opp når den kommer. Skulle den ikke komme i dag?

6450340[/snapback]

 

Dette skjer bare med piratkopierte versjoner av spillet.

Har sett det samme hos venner.. Prøvde CD-en min hos de, og da kunne jeg lett laste den "korrupte" saven uten problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette skjer med alle versjoner. Det har med konflikter med noen av maskin varen din. Kanskje du har en litt lubben pc ? Det samme skjedde med meg, sett alt på laveste til å begynne med.

 

Tidligere har jeg vist til en fix til spillet, jeg vil ikke gjøre det igjen. Ble så mye styr sist, så du får lese oppover :p

Lenke til kommentar

Patch er ute nå

 

Patch Notes

This patch updates Titan Quest from v1.01 to v1.08

· Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill

· Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters

· Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer

· Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer

· Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow

· Fixed a multiplayer lobby crash

· Fixed internet connection problem with custom maps

· Fixed a memory leak

· Improves multiplayer connection reliability

· Improves multiplayer performance

· Improves item auto-placement in inventory

· Added character back-up functionality

· Added option to disable compatibility check***

 

***If you have supported hardware but cannot start the game due to a failed compatibility check, you will need to download the stand-alone patch and install it (save to disk, then double-click to execute). Once the patch has been applied, you will need to edit your options.txt file in My Documents/My Games/Titan Quest/Settings, and add a new line to the bottom that reads:

skipCompatibilityChecks = true

 

Note: Bypassing the compatibility check will allow the game to start with non-supported hardware, but you may still encounter fatal errors as a result. As a reminder, integrated graphics and graphics cards without PS 1.1 capability are not officially supported.

 

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Dette spillet virker lovende, spesielt co-op! Jeg og to av kompisene mine kommer nok til å begi oss ut på dette til høsten.

 

Et spørsmål: Jeg spiller vanligvis magiker, og synes spesielt summoning-type magi er artig.

Har fått med meg at flere av "skolene" har summons. Får man med seg flere pets samtidig, eller kan du bare ha en av gangen fremme? (A la Oblivion, Neverwinter nights osv). Jeg er fan av å ha en liten horde av critters springende rundt meg (gammel D2-necromancer ;))

Lenke til kommentar

Og et spørsmål til. Stemmer det at man kan resette skill-poengene sine underveis, dersom man er misfornøyd? Kan dette gjøres når som helst, eller må man finne spesielle punkter der det er mulig?

Synes dette høres flott ut - det er bare tull å tvinge spilleren til å starte på nytt dersom man har gjort noen feil / lært mer om skill-systemet underveis.

Lenke til kommentar

Her en en omtale fra Gamersmix.no for de som ikke har fått den med seg

 

Konklusjon

Titan Quest bringer virkelig et friskt pust til hack and slash sjangeren og er helt på høyde med Diablo II. Spillet holder hele veien høy kvalitet og ekstrem variasjon som klarer å holde spillere hektet. Muligheten til å tilpasse karakterer i nesten uendelig forskjellige kombinasjoner gjør at Titan Quest kan fullføres om og om igjen både i enspiller og flerspillermodus.

 

Grafikk 9 av 10 poeng

Lyd 7 av 10 poeng

Gameplay 9 av 10 poeng

Holdbarhet 9 av 10 poeng

 

--------------------------------------------------------------------------------

Konklusjon 9 av 10 poeng

 

Link

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale folk å ikke legge inn patchen enda, siden den faktisk bringer med seg mer problem enn den løser.

6456138[/snapback]

 

Jaså?

Kan du utdype det?

6456893[/snapback]

 

Jepp, kan nevne noen problemer patchen har fått med seg.

 

+ Multiplayer blir mer ustabilt

+ Mange grafiske problemer hos en del

+ Større problem med memory leak hos noen

+ Multiplayer ser ut til å disconnecte D-Link rutere

 

Hvordan er multiplayer "miljøet" i dette spillet? Noe som i Diablo med ladder, og mye trading av items? Eller er dette mest et singleplayer spill?

6457125[/snapback]

 

Mange som spiller online, mange som trader items. Mange er snille å bytter da.

 

F.eks Warrior item mot mage items, veldig kjekt sånn. Selv spiller jeg ikke så mye online.

 

Men nei, det er ikke sånn som på Diablo, eller er jo det. Men bare open servere, som du selv driver. Så det er stor sjanse for juks.

Lenke til kommentar
Og et spørsmål til. Stemmer det at man kan resette skill-poengene sine underveis, dersom man er misfornøyd? Kan dette gjøres når som helst, eller må man finne spesielle punkter der det er mulig?

Synes dette høres flott ut - det er bare tull å tvinge spilleren til å starte på nytt dersom man har gjort noen feil / lært mer om skill-systemet underveis.

6454271[/snapback]

Man kan resette skills hos såkalte "Mystics" (Er i en del byer, minst en i hver akt). Dette koster lite i begynnelsen, men prisen stiger eksplosivt helt til du når 45 000 per skillpoint, hvor prisen endelig butter :)

 

Personlig prøver jeg ut nye skills hele tiden, og reskiller frem og tilbake avhengig av hva jeg skal gjøre. Etter en stund har du jo en god del penger og kan bruke en million eller to på å respecce..

Lenke til kommentar

Å siden penger ikke har så mye å si i dette spillet så er ike 45 000 så veldig mye. Den første Mysticen er vel i Delphi ? By nummer 4 tror jeg. Om det ikke er 5 ?

 

Kommer vel en patch for å fikse patch  :)

6460208[/snapback]

 

Ironisk nokk så er det sånn med patcher, de løser ofte noe men fucker opp andre ting.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Og et spørsmål til. Stemmer det at man kan resette skill-poengene sine underveis, dersom man er misfornøyd? Kan dette gjøres når som helst, eller må man finne spesielle punkter der det er mulig?

Synes dette høres flott ut - det er bare tull å tvinge spilleren til å starte på nytt dersom man har gjort noen feil / lært mer om skill-systemet underveis.

6454271[/snapback]

Man kan resette skills hos såkalte "Mystics" (Er i en del byer, minst en i hver akt). Dette koster lite i begynnelsen, men prisen stiger eksplosivt helt til du når 45 000 per skillpoint, hvor prisen endelig butter :)

 

Personlig prøver jeg ut nye skills hele tiden, og reskiller frem og tilbake avhengig av hva jeg skal gjøre. Etter en stund har du jo en god del penger og kan bruke en million eller to på å respecce..

6462337[/snapback]

 

Kan man resette både masteries og poeng i de forskjellige skills?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...