Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har spilt litt nå, kom til den første hulen hvor man redder kameraten til en gjeter helt på starten av spillet. jeg lagret rett foran utgangen når jeg var ferdig, men 2 sekunder senere hoppet spillet ut og det kom en melding om at det var et problem og det måtte lukkes. så hver gang jeg loader spillet, klikker det igjen.

 

det er ikke stress å lage en ny, men noen som vet hva som er problemet?

Lenke til kommentar

svekling? hehe kansje det.. men når en baserer seg på summon + healing er man nødt til å være svekling.. jeg har ikke daua til nå, bare ulvene mine et par ganger mot de tre medusaene, som var bosser. Jeg har bare bruk skills på det jeg sa i sist post.. så ingen skyting av meteorer eller flammeballer her.. bare de greiene som kommer ut av staven. Men staven er så treg at de kommer ikke fram før ymphen har drept fienden =D

 

Hr. Jenssen: magikere er svake? klart de er! Det som er utfordrende =D pleier altid å være en fighter.. men syntest det hørtes gøy ut å være en summoner. Har altid likt necromancer i Diablo2, MASSE skelleter!! woha! Skal være en fighter i neste char..

 

Sommer og sol.. kan ikke spille nå! så jeg er fortsatt lvl 15 =D

Lenke til kommentar

Sukk, noen som vet hvordan man får tak i dette i Trondheim? På Spaceworld er de like overrasket hver gang jeg kommer og spør etter det.. "åh, release 30. juni? pussig.. nei, aner ikke når vi får det inn". Og Spiderman skal visst få det inn hele tiden, men har ikke kommet enda... Noen tips? Det kan da ikke være bare en håndfull butikker på østlandet som har fått det inn? :)

Lenke til kommentar

Jeg er også interessert i å høre om noen har fått tak i spillet i Trondheim, og hvordan. Det er jo mildt sagt merkelig at butikker er helt uvitende til spillets eksistens (les: Spaceworld, Datakjeden), eller at de ikke engang vet når de kommer til å få det (les: Spiderman) når spillet allerede skulle vært lansert.

 

Har det kanskje vært problemer hos den europeiske distributøren? I så fall syns jeg det er rart at de ikke har informert om det.

Lenke til kommentar

jeg er level 6 nå, og Nature. kan poste senere skills osv, men bare lurte på en ting.

noen ganger møter man sykt mange fiender på en gang, og da har jeg så vidt klart det fordi jeg har brukt Health Potions og Regrowth, og har en ulv.

 

 

er det meninga å få folk på laget, eller skal man bare respawne og drepe videre på nytt hver gang man dør til den store flokken er drept?

tror jeg døde 6-7 ganger før jeg fikk tatt han stygge Centauren ute i skogen :wee:

Lenke til kommentar

Jeg kræsjet ekstremt mye i første akt. Men i andre akt går det *mye* bedre.

 

For øvrig; nature er generellt et relativt SVAKT mastery. Har storm/nature nå, men heldigvis gir storm deg sinnsyke buffs til staff med kulde eller lightning damage, one-shotter ca 50% av alle fiender på lang avstand, har gjort dette siden level 15 og er nå 22 :)

Lenke til kommentar

Har et kjempeproblem! Kjører Titan Quest, originalkopien, på et Windows XP-system. Og, hver gang jeg prøver å starte saven min, så kommer det en feilmelding opp og ber meg om å lukke spillet! Dette skjer uansett hva!! Jeg er i den derre krigscampen der du må drepe det hestemennesket...Noen som har en ide på hva jeg kan gjøre for å få det til å starte igjen?

Lenke til kommentar
Har et kjempeproblem! Kjører Titan Quest, originalkopien, på et Windows XP-system. Og, hver gang jeg prøver å starte saven min, så kommer det en feilmelding opp og ber meg om å lukke spillet! Dette skjer uansett hva!! Jeg er i den derre krigscampen der du må drepe det hestemennesket...Noen som har en ide på hva jeg kan gjøre for å få det til å starte igjen?

6438204[/snapback]

 

Om du går på "gamescopyworld.com" så finner du en "Fixer" under Titan Quest når du har søkt på det.

 

Om du følger instruksjonsfilen som er med (veldig lett) så kjører du bare filen (Tar 1/10 sekund) så er fyren din klar for å banke noen slemminger.

Lenke til kommentar

oooo genialt! Knossos! har selv vert der (i virkeligheten) og det var en fabelaktig utgraving de hadde gjort. Veldig interessant med slike gamle bygninger og utgravinger. Jeg husker spesiellt godt pengene de hadde funnet (det de antok var pengene) Store firkanta steiner, meb innoverbøyd sider slik at en kunne holde den på skulderen (disse var svære) En annen genial ting var hvordan de hadde "air-condition" og kloakk.

 

vel nokk om det, og tilbake til spillet:

 

"For øvrig; nature er generellt et relativt SVAKT mastery." - Svakt? Ikke for å skuffe deg helt nå, men ulvene mine tygger horder av fiender før jeg får skutt ut magiske kuler fra staven min, og nymphen er en syk bueskytter. Jeg har ikke hatt problemer med noen monstre eller horder bortsett fra da jeg sloss mot tre bosser. Da daua ulvene mine en gang, og jeg bare teleporta hjem, fyllte på HP og summona ulvene igjen. Og andre gang jeg angrep så var de døde.

 

For at dette masteryet skal være svakt har du nok valgt feil skills! Nature er jo trossalt et, hva skal jeg si?, halvt summoning mastery. alle(?) mastery'ene har en summon, men nature har flere. Wolf, Nymph og Heart of Oak(?). Healing er for å heale "partymembers", så det er nok egna til summoning eller nettspill. Agrepsspellene har jeg ikke testa ut, fordi jeg er ikke en alltmuligmann.. her er det en type magiker tvers gjennom, ikke noe tull altså =D

 

 

Spazz: Har du et fullt sett? Damn! Jeg finner bare ett item av mange sett jeg. Tror jeg har funne en hjelm og stav til ett sett. Ikke noe mer enn 2. Er det bonus for å ha hele settet? Jeg fikk ikke bonus for det jeg hadde 2 av et. Hmm 50.000 gold.. Jeg har utrolig mye gold, husker ikke helt nå.. men jeg har ikke peilig på hva eg skal bruke det på. Alle items i butikken er jo bare drit, og skamdyre. Ikke finnes det noen gamblere(som i Diablo) eller gjør det det? Eneste jeg finner gold verdt å bruke på er å rearrangere skillsene, men det trenger jeg ikke med det første.

 

 

Det med at en detter ut kan ha med drivere og system ja. Daemontools er en måte å skape mye problemer på. =D Men jeg selv fikset mye av krashene med å skru av Dual-screen (to skjermer) sette ned ambitient(?) lyd greiene og musikken. Lyden gjorde at spillet "lagget" på en merkelig måte, at lyden forsvant. Så nåt musikken var skrudd av så kunne jeg høre hele samtaler med de jeg snakket med. Lenge siden jeg har hatt noen krash nå, men de er der fortsatt. Det har bedret seg litt hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...