Gå til innhold

Titan Quest PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kommet meg til andre kapittel, og spillet har blitt helt uspillbart... Det klikker og kræsjer hele tida. Når jeg går inn i huler, når jeg skal ut av huler, når jeg bruker town portal. *Sippe*

 

Men jeg fant et tips på nettet et sted, og der sto det at hvis man satte ambient music innstillingen ned på laveste nivå, ville spillet faktisk ikke kræsje så mye. Jeg skal teste nå, og se om det faktisk funker. (Hvis ikke saven min er igjen da...)

Lenke til kommentar
Helt ærlig T-Solberg, har du fy fy versjon ? For om du spiller med Fy Fy versjon Cd key og fy fy no cd crack. Så vil spillet klikke ofte.

 

Jeg veit ikke hvorfor, jeg driter egentlig i det. Det er verdt å kjøpe.

6465106[/snapback]

Han har jo sagt utallige ganger han har kjøpt det på cdwow. Det er bra du skryter spillet opp i skyene altså, men det får da være grenser

Lenke til kommentar
Helt ærlig T-Solberg, har du fy fy versjon ? For om du spiller med Fy Fy versjon Cd key og fy fy no cd crack. Så vil spillet klikke ofte.

 

Jeg veit ikke hvorfor, jeg driter egentlig i det. Det er verdt å kjøpe.

6465106[/snapback]

 

Vil du se kvitteringa fra CDWOW?

Herregud for mas på deg da!! :roll:

 

Uansett, for senere bruk: Jeg kjøper spillene mine!

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Tror deg vettu!

 

Hmm, skal jeg se.

 

Du kan prøve å sette spillet kompitabel med Windows 2000, også kan du prøve å sette ned litt på grafikken.

6467824[/snapback]

 

Hva? Skru ned på grafikken?!? Endelig et spill hvor jeg kan kjøre alt på maks, også ber du meg skru ned grafikken!?!

...

Hmm, ok. Skal prøve i morra. Nå orker jeg ikke balle med det :p

Lenke til kommentar
Lyden har ikke noe å si, det er bare kødd som folk tror på.

6469115[/snapback]

 

Det var snakk om at det er hardwaren som er problemet. Altså Eksterne lydkort osv. Så hvis du slår av lyden er det en god måte å teste på om du har problemer med det.

 

på www.titanquest.net finner du offisiell forum der noe av det er nevnt sammen med driveren til Razor musa.

 

På samme forum leste jeg at developers ser også på om det er spesielle skillkombinasjoner som krasjer spillet.

 

Titan Quest er konge spill som minner meg tilbake på Diablo II dager, så det er utrolig dårlig og tragisk av utviklerene og ikke teste den grundig nok på litt forskjellig hardware før de ga den ut. Det minste du forventer av et spill du kjøper er at den kan kjøre uten problemer.

 

Jeg har tidligere kastet vekk penger på spill som viste seg å være direkte SØPPEL og denne gangen elsker jeg spillet men så opplever jeg fortsatt problemer selv med den siste patchen.

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

Det er utgiveren som bestemmer når spillet er ferdig, ikke utviklerne. Sånn fungerer det, desverre.

 

Jeg synes de skulle ha ventet litt lengre med den siste patchen.

 

Å spillet har problemer med RealTEK lydkort, det er ikke rappotert om andre konflikter en det. Ikke som jeg har fått med meg.

 

Spillet er konge det, til tross for feil. Men alle veit jo at ingen ting er perfekt. Utenom Kabal, aldri truffet en bug i det spillet.

Lenke til kommentar

Etter å ha slitt med mange kræsj av typen The Memory Could Not Be "Read" og "Titan Quest.exe har forårsaket en feil i [jalla filnavn som jeg ikke husker i farten].dll" både i karaktermenyen og i selve spillet, har jeg klart å få til en viss stabilitet. Jeg har satt kompabilitetsmodus til Windows 2000, samt i options.txt-fila stilt ambientFrequency til False og forceSingleProcessorMode til True (har Athlon 64 X2). Men fremdeles kræsjer spillet hver bidige gang jeg skal bruke en portal - både med byportalen og portalsteinen.

 

Denne farsen minner meg om Sacred (som jeg også ble hekta på), der diverse CTD-bugs ødela spillopplevelsen til å begynne med. Det tok ganske så mange måneder før det kom en stabil patch til dette spillet, men da hadde jeg begynt å spille WoW - og resten er historie. Skulle nesten tro at det hviler en evig forbannelse over alle små spillutviklere, der utgiveren bestemmer utgivelsesdatoen, som forsøker å lage (unnskyld uttrykket) Diablo-kloninger...

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som spiller fullstendig uten problemer? Jeg har spilt et solid antall timer så langt, og enda ikke hatt et krasj (bank i bordet). Riktignok detter frameraten etter hvert om jeg spiller lenge i strekk, jeg aner ikke helt hva det kommer av. En reboot ordner det iallefall.

 

Ellers ble jeg litt lei av Oracle-dama jeg spilte som da jeg kom til orienten, da absolutt alt falt som fluer ved hjelp av litt Ice Shard spam. Nå prøver jeg meg som Brigand (Hunter/Rogue), og det ser ut til å være litt mer spennende enn Storm/Spirit. Casters skal visstnok være relativt easymode i dette spillet, noe jeg forsåvidt kan si meg enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...