Gå til innhold

En aldeles fortreffelig whiskytråd


Anbefalte innlegg

 

Ikke mat et troll med punktumtegn.

 

Når man ikke engang staver Macallan riktig og har brukt mer enn en rimelig god bruktbil så er det tegn på skikkelig serriøsitet med irronnisk vri.

 

 

Kan ikke jeg bare få drikke whiskeyen min og bruke pengene mine som jeg vil? Bruker den resterende halvflaska til å rense flåttsårene til bikkja. Eneste den er god for. 

 

 

Joda du kan drikke whiskeyen som du vil, single malt whiskyen også.

 

Dersom noen vil bruke summen av en bruktbil til å rense bikkjas flåttsår så er det bare til å kjøre på for min del. 

 

Det er jo ikke mine penger, jeg ville kjøpt flåttmedisin på apoteket. Men jeg har ikke noe imot at du bruker summen av en bruktbil på bikkjas flottsår, slå deg løs....

 

Kult om du sender bilde av hendelsen også..   :)

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

i 2002 var jeg på tur med jobben til Edinburgh. Husker ikke hva vi gjorde der, men husker veldig godt en av "aktivitetene" vi var på: Whisky-smaking hos The Scotch Malt Whisky Society! Det er et privat firma som lukter og smaker seg fram til enkle casks hos flesteparten av Scotlands brenneri, og kjøper dem og tapper på flaske, cask strenght!

De har en høy stjerne hos såvel brenneri som kunder, så de får omtrent gå hvor de vil, og gjøre hva de vil.

 

Jeg likte ikke whisky særlig før det besøket, men nå kjøper jeg ikke annen Whisky enn deres. Smaker helt annerledes enn single malt eller blends.

Hver Cask har sin karakter (ofte helt forskjellig fra samme brenneri's single malt), og må bare oppleves.

Endret av ozone
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...