Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, helt sant.. Tror man fremdeles har triksene men egentlig sliter man med shoveit og basic triksene igjen..

 

Har skatet en del på trampoline da men det hjelper ingenting på vanlig skating.. Blir bare til at du mister følelsen av å måtte holde balansen igjen etter å landet ett triks..

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg skatet drittmasse da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, men sluttet etterhvert. Jeg fikk en ganske høy ollie etterhvert - opp til livet. Jeg pleide også å hoppe ned fra containere. Prøvde igjen en sommer for to år siden og fikk ikke til en skit. Har lyst til å begynne igjen, men har ingen å skate med.

Lenke til kommentar

Pleide og skate en del før, men i sommer så har det liksom gått helt ut på grunn av wakeboardinga (Tårn + en av norges beste vannskibåter *skryte* = wakeboard).

 

Men jeg kunne vel litt sånn basic triks før tror jeg, 180 backside og fronside, nollie heelflip, heelfip, pop-shovit og sånn ting, greide aldri kickflippen av en eller annen grunn

Endret av Thakiti
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har alltid hatt lyst til og kunne skate, er Tony Hawk spillserie fan, men jeg har et syndrom etc, så balangsen er ikke i det beste. Jeg kan jo stå på det, men jeg kan tryne sykt fort... Jeg stod stille en gang og tok en double heelflip, men det var et med dårlig truckere... Finnes det noen Skate tutorials :p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...