Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Noen som driver med skateboard her og hva slags triks kan du?

 

Er selv en veldig aktiv skater og har holdt på med dette i to år. Er helt hekta på denne aktiviten og blir aldri lei..:p

 

Noen av de jeg kan

• kickflip (seff)

• heelflip

• nollie

• 360 flip :love:

• hardflip

Endret av Skagen
Endret emnetittelen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdte på før, men ble lei etter kanskje et år.

Man må øve konstant for å huske det man har lært seg og så er det ikke så stort skateball miljø her ute bygda.

Klarte høge Ollies, kickflip diverse railing, fikk til en eller annen heelflip men ikke helt kontrolert.

 

Kul sport er det.

Prøv å still deg på et skateboard så får du se at mye av det som ser enkelt ut, er ekstremt vanskelig.

Tar sin tid bare å lære seg ollie.

Lenke til kommentar
Jeg skatet tidligere, men etter jeg brakk et 2000-kroners brett, gav jeg opp helt. :/

6348888[/snapback]

hvordan greide du å brekke brettet? :p

6348907[/snapback]

 

Det er jo lett x] Bare å slide eller hva det heter veldig mye elns :p

6348921[/snapback]

Dagens brett tåler egentlig endel.. Brettet til en kompis av fetteren min hadde blitt kjørt på av en bil. :!: Og merkelig nok så knakk den ikke..

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Holdte på før, men ble lei etter kanskje et år.

Man må øve konstant for å huske det man har lært seg og så er det ikke så stort skateball miljø her ute bygda.

Klarte høge Ollies, kickflip diverse railing, fikk til en eller annen heelflip men ikke helt kontrolert.

 

Kul sport er det.

Prøv å still deg på et skateboard så får du se at mye av det som ser enkelt ut, er ekstremt vanskelig.

Tar sin tid bare å lære seg ollie.

6348922[/snapback]

 

jeg brukte 10 min på og lære ollie....

Lenke til kommentar

Coldspot:

 

Er forskjell på å få brettet 5 cm over bakken og å kunne ollie.

 

Selv har jeg skatet i tre år. Veldig mye av og på, men har startet litt igjen nå i det siste. Har satt vanlige fliptricks som kickflips, heelflips, varialflips, fakie-flips og noen nollie-shove-it's er jo også kos. :]

Ellers synes jeg høyt catcha flips er helt konge! Høye flips og shove-it's som du catcher høyt over bakken og presser brettet ned.

Har ikke tatt allverden av railing, men har tatt 50-50's(frontside&backside), 5-0 (frontside), frontside og backside BS's.

Har forsåvidt også satt flip ut 4-er og 3-er trapper, samt olla ut en 6'er(egentlig 5'er fordi siste trinnet var lite).

 

Har sett frem til en skatetråd på forumet, så får bare håpe det blir litt kvalitet over den.

Lenke til kommentar

Var veldig aktiv på brettet fra 1999-2004/litt 05. Men nå er jeg ikke fullt så aktiv lengre, men jeg besøker jo skateparken et par ganger i måneden for å holde skillsa på plass. ^^

Gikk for det meste i flip to grind combos her, dårlig stelt med slides :/

Har hatt en god del 50-50 blanks igjennom min tid med skating, hehe

Lenke til kommentar
Jeg anser meg selv som skater. Jeg har skatet veldig lite det siste året hvor det har gått mest i parkour. Da jeg skata kunne jeg det meste fra crooked til 360 flip, selv om de satt løst.

Nå fikk jeg plutselig lyst til å dra ut å skate igjen.

6349987[/snapback]

SAMME HER! Btw, skatet mye før, broren min er norgesmester. :wee:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...