Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Har tenkt å begynne igjen, var avhenging av brettet i 3.-5. klasse :wee:, går nå i 8. og følte en slags glede jeg ikke har følt på lenge når jeg stod på brettet.

 

Har forøvrig hele Tony Hawk-serien på PS2, og driver nå og sjekker ut diverse "How to:" på YouTube.

 

Så håper jeg bare på tørr bakke og sol, så er det ut og rulle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å begynne igjen, var avhenging av brettet i 3.-5. klasse :wee:, går nå i 8. og følte en slags glede jeg ikke har følt på lenge når jeg stod på brettet.

 

Har forøvrig hele Tony Hawk-serien på PS2, og driver nå og sjekker ut diverse "How to:" på YouTube.

 

Så håper jeg bare på tørr bakke og sol, så er det ut og rulle.

 

Lykke til, jeg testa skaten så vidt i år men det blei ikke noe mer en som så. Jeg slutta for 2 år siden og da var jeg ferdig med det brettet :)

Lenke til kommentar
Har skatet mange år, men har trappet ned litt pga gjentatte skader i høyre arm :( Savner the good 'ol days på brettet :cry: Har ambisjoner om å starte å skate mer nå da, kan jo tricks som nollie 360 flip + :p

 

Hvor mange ganger har du skadet høyre arm da ?

To, operert tre ganger :p Første gang var åpent brudd, brakk begge beinene rett av, ganske vondt :p Har To jern-skinner i armen as we speek:P
Lenke til kommentar
Har skatet mange år, men har trappet ned litt pga gjentatte skader i høyre arm :( Savner the good 'ol days på brettet :cry: Har ambisjoner om å starte å skate mer nå da, kan jo tricks som nollie 360 flip + :p

 

Hvor mange ganger har du skadet høyre arm da ?

To, operert tre ganger :p Første gang var åpent brudd, brakk begge beinene rett av, ganske vondt :p Har To jern-skinner i armen as we speek:P

 

Au, Jeg knakk venstre armen 2 ganger, og har opperert to ganger. hadde også jern-skinne inni armen, men jeg hadde bare en da. Men så har jeg også forstuet høyre arm.

Lenke til kommentar

Skata endel før, men har dabba av endel. Sto også et par dager i bowl i våres. Sleit litt med droppen i starten, men så kom rocknroll og tailstand iløpet av samme dagen. Klarer også ollie, kickflip, varial kickflip, popshoveit, nollieshoveit. Klarer nesten 360flip med en veldig rar og unormal teknikk, men lander alltid 1ms for tidlig så jeg treffer tynnkanten.

Lenke til kommentar

Kjøpte skikkelig brett i fjord Begynte mest i rampe. Setter de basic triksa( pop shovit fs bs, ollie, 180 fs bs osv) hellflip<3, mangler litt på kickflipen men setter varial kick og kick 1 av 5 ganger xD:P... men kjører mest i rampe tar: rock 2 fakie, 50-50 grind, tailstall, fakie to rock, OSV :p .. Blir nok aldri lei av dette :) <3

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har skata siden 1988, med bare et lite avbrudd i studioetiden da festinga tok helt over. Men da jeg begynte å få ølmage var jeg tilbake på brettet og har holdt på siden. Det er ikke lenger sånn at jeg må skate hver dag langer så det blit til at jeg tar med brettet ut to-tre ganger i uka. Og enda sjeldnere om vinteren (siden det ikke er noen god skatehall i Oslo). Likevel er jeg kanskje teknisk bedre nå enn før, men ikke noen mester. Tar varial heel- og kickflip og bigspin som det mest tekniske. Men jeg var nok likvel bedre før med at jeg skata veldig fort og var myyye mer safe på brettet.

 

Jeg kommer nok til å skate resten av livet, men vet at jeg ikke kommer til å bli noe særlig bedre. Har rett og slett ikke så mye tid lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...