Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skatet tidligere, men etter jeg brakk et 2000-kroners brett, gav jeg opp helt. :/

6348888[/snapback]

Javel? Du vet du at hvis plata knakker så er det bare til å kjøpe ny plate til 5-700kr. Trenger ikke nytt komplett.

 

Jeg skatet tidligere, men etter jeg brakk et 2000-kroners brett, gav jeg opp helt. :/

6348888[/snapback]

hvordan greide du å brekke brettet? :p

6348907[/snapback]

 

Det er jo lett x] Bare å slide eller hva det heter veldig mye elns :p

6348921[/snapback]

Har du ikke brekt ett brett så kan du ikke kalle deg skater altså, nå får dere gi dere.

 

Aldri knekt det på å slide, du må legge ganske mye press for å knekke det på en boardslide. Ollie'r fra høye plasser\ut stairs osv, da knekker de fint om du lander litt feil.

Lenke til kommentar
Ser her at det er endel folk som har skatet før og som har sluttet. Anbefaler dere å se skatefilmer, så får dere kanskje lysten igjen..:)

6350547[/snapback]

Hender jeg ser på skatefilmer men merker det litt men ikke nok, ser ofte på kamerater skate'e og (tar bilder av de osv, kan muligens poste noen).

 

Edit: Altså jeg er en av de som sluttet, for ett år siden eller noe.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Har skatet en del, men det har daffet litt av i det siste. En av vennene mine er sykt god, men etter sommeren begynner vi på forskjellige skoler, så blir det nok minimalt med skating på meg.

Har aldri vært noe god på triks, men klarer rimelig høye ollie-er, og nesten 180 :p

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
Skata i ca. 5-6 år, men har så godt som slutta nå... Føler at jeg ikke får noe glede ut av det lengre, og når man bruker opp ett par med sko og ei plate i måneden så blir det fort litt dyrt også!

6355295[/snapback]

Sko blir fort slitt ja.. Men har nettopp fådt meg Shoo Goo som er et slags plastlim man smører på skoa for å beskytte de. Funker fett faktisk!

 

Nei de blir ikke så stygge som man kan tro av limet.. Lønner seg å ha hvite sko da..:p

post-65158-1150917292_thumb.jpg

Endret av webby1
Lenke til kommentar

Skating er fett da.. Skatet mye før men nå er det bare avogtil med bare bretten uten trucks på trampolinen.. Digg å ta meterhøye spins og 540 shoveit :)

 

Hardflip var trikset jeg øvde og øvde på men aldri fikk til.. Tror jeg fikk brettet dønn i balla en gang for mye og ga opp.. Bedre å kunne få unger enn å klare ett triks!

 

Men hver sommer kribler det i skatefoten.. Burde kanskje finne frem brettet igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...