Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skater litt men jeg har problemer med pop-shove it jeg lander alltid med en fot :(

 

kan 4 triks

 

ollie

fakie ollie

nose manual

manual

 

men pop-shove it sliter jeg med noen tips?

 

Har merket på pop-shoviten at jeg må hoppe lengre til siden for å i det hele tatt nå igjen brettet, litt vansklig å lære men når du har fått det til går det som regel bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker jeg og noen kompiser hang et sted og skatet da vi gikk i 8 (7år siden eller noe sånt). Men det var ikke så alt for mye skating det gikk i. Hang bare og snakka skit. Railet litt og satt enda mer og skitpratet. Merket alltid at vi var ekstra gira etter å ha spillt Tony Hawk.

 

Eneste som jeg egentlig var flink på, var høye ollier. 80cm +/- var nok rekorden

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det.

 

300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p

 

Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr?

Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det.

 

300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p

 

Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr?

Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem.

 

Er dessverre ingen skatebutikker her i nærheten. Noen som vet hvor jeg får kjøpt et billig brett over nett?

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det.

 

300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p

 

Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr?

Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem.

 

Er dessverre ingen skatebutikker her i nærheten. Noen som vet hvor jeg får kjøpt et billig brett over nett?

www.skateamerica.com (Alle jeg kjenner som har kjøpt har fått det, men jeg har hørt dritt om det også)

www.skatewarehouse.com bare hørt bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...