Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stille det ble her gitt.. Siden skating var ulovlig før her i Norge pågrunna det var mye skader og sånt. Så lurer jeg litt på om noen her har opplevd mye skader pågrunna skating?

 

Har heldigsvis ikke opplevd mye stygge fall, men det var engang jeg trynte noe jævlig i en nedoverbakke og måtte rett til legevakta.

Endret av webby1
Lenke til kommentar

Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. :((((

Lenke til kommentar
Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. :((((

6367751[/snapback]

 

Vet ikke om andre bruker det, men i min gjeng hadde vi mye "tørrtrening" før vi prøvde på triksa. Stå i et hjørne hvor du kan holde deg fast/ oppe. Dermed kan du selv regulere hvor lenge du skal henge i luften, og har tid til å perfeksjonere triksa.

:)

Lenke til kommentar
Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. :((((

6367751[/snapback]

hva med å prøve det stillestående i gresset?

Lenke til kommentar
Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. :((((

6367751[/snapback]

hva med å prøve det stillestående i gresset?

6370222[/snapback]

Får vel ikke noe bra pop da?

Lenke til kommentar
det jeg har fådt med meg så var det mye skader pågrunna skating i usa og derfor ble det forbud mot skating her i Norge.. Dette er ca 10år siden. Eller er det noe som jeg ikke har fådt med meg?

6365855[/snapback]

 

Mener det er snart 20 år siden skating ikke var lovlig? Mener å huske at bladet Skateboard (utgitt av folka bak Se og hør eller noe) kom i 1989 i forbindelse med at det ble lovlig.

 

Selv started jeg i '87, gæren som jeg var.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, tørker støv av denne threaden. Kun pga Shit Promofilmen, som er helt sinnsykt vill det ene kvarteret den varer.

 

shit%20dvd%20covers.JPG

 

 

Johakim Bjelland skater som om han er pro, Martin har tidenes morsomste stil, Kim Ottermo skater så bra switch at jeg får vondt og Fredrik Nærland er IMO norges mest undervurderte skater.

 

Dra deg til skateshoppen, kjøp noe Shit og få en gratis kopi snarest. Evt send mail til Frode og spør fiiint. For den er jævlig kul til å være gratis og man kan tenke seg hvor bra den skikkelige filmen blir.

 

http://www.shittm.com/index.cfm?id=92212 Exploited på besøk :)

http://www.shittm.com/doc/Promo%20teaser.wmv Teaseren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...