Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Flere som slet med å komme gjennom til kundeservice? Ringt sikkert rundt 30-40 ganger fordelt på i går og i dag. De få gangene jeg kommer igjennom blir jeg bare bedt om å legge igjen navn og telefonnummer. Makan til elendigdrittservice. Hat over xbox !

6808973[/snapback]

 

plagdes med det i begynnelsen. Men så plutselig en dag kom jeg gjennom.. får bare fortsette og prøve. ring på litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Virker som det er lettere å komme gjennom på dagtid.

 

--

 

lurer på hvor xburken min er.. får finne frem referansenummeret og ringe de.. igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg den sure eska fra UPS, men ble samtidig informert at det manglet et ark som tollen skal ha, en slags kvittering med navn og personnummeret mitt på. Sender jeg boksen uten det, blir den bare sittende fast i tollen.

 

Er dette tilfellet?

 

Bainna dritkundeservice isåfall!  :thumbdown:

6843811[/snapback]

Det måtte ikke jeg :)

 

Tviler på at du må det da. Var nok bare noe de sa ;)

Lenke til kommentar
Da fikk jeg den sure eska fra UPS, men ble samtidig informert at det manglet et ark som tollen skal ha, en slags kvittering med navn og personnummeret mitt på. Sender jeg boksen uten det, blir den bare sittende fast i tollen.

 

Er dette tilfellet?

 

Bainna dritkundeservice isåfall!  :thumbdown:

6843811[/snapback]

 

 

tja.... DHL ringte angående 360 i tollen, var det bare for å vite fødsestallet, og ikke personnummeret

 

leverte ingen toll papir sammen med eska

Lenke til kommentar
Min fryser også nå. Har fått beskjed om å sjekke at det lyser grønt på strømforsyninga, men det lyser mest gult synes jeg. Hvor grønt skal det lyse?

6892506[/snapback]

Du skal se en klar forskjell i fargen når X360-en er av og når den er på. Når den er av lyser det guloransjt. Når den er på skifter fargen umiddelbart til grønt.

Lenke til kommentar
Prøvd fire ganger nå de siste timene uten å komme gjennom. Må man forresten ha kvitteringen fra butikken når man skal levere den inn? For den finner jeg selvsagt ikke.

6895763[/snapback]

 

Tja eg har da bedt butikken rote den fram fra databasen sin,for der ligger den. Og det skulle jaggu meg funker her også.

Lenke til kommentar
Dette ble sikkert besvart tidligere, men jeg spør likevel for å være sikker, og så er jeg ikke verdensmester i svensk...

Altså; når DHL skal hente boksen min, har de da med seg esken den skal sendes i? Eller mottar jeg denne i posten tidligere? Eller må jeg ordne esken selv?

6914214[/snapback]

 

De har med seg esken, du gjør xboxen klar på forhånd. Stapper den i esken når de kommer og så får du sendt den videre med en gang.

Lenke til kommentar

De har med seg esken, du gjør xboxen klar på forhånd. Stapper den i esken når de kommer og så får du sendt den videre med en gang.

6914341[/snapback]

 

Det var det som skjedde meg meg. Dagen før de kom så ringte jeg de og hørte, og da mente de hardnakket at de som kom og leverte esken ikke kunne ta med seg esken igjen med en gang, men at jeg måtte ringe et nr og bestille opphenting.

 

Men når de kom med eska så tok de med med seg Xboxen med en gang :w00t:

Dette var i går kl 12. Nå er den utlevert i Frankfurt :D

Lenke til kommentar

De har med seg esken, du gjør xboxen klar på forhånd. Stapper den i esken når de kommer og så får du sendt den videre med en gang.

6914341[/snapback]

 

Det var det som skjedde meg meg. Dagen før de kom så ringte jeg de og hørte, og da mente de hardnakket at de som kom og leverte esken ikke kunne ta med seg esken igjen med en gang, men at jeg måtte ringe et nr og bestille opphenting.

 

Men når de kom med eska så tok de med med seg Xboxen med en gang :w00t:

Dette var i går kl 12. Nå er den utlevert i Frankfurt :D

6914831[/snapback]

 

Gjorde akkurat det samme jeg. Leverte den på onsdag og i dag tidlig var den levert i Frankfurt. :w00t:

 

Men hvordan kan jeg følge den nye forsendelsen når xboxen blir sendt tilbake igjen til meg? Noen som har noen enkle tips der? Alltid like spennede å trykke inn the nye forsendelsesnr. å finne ut hvor pakken befinner seg. Må jeg singe DHL? Eller hvem må jeg ringe da? Håper å få boxen så fort som mulig. Just Cause kom jo ut idag :)

Lenke til kommentar

De har med seg esken, du gjør xboxen klar på forhånd. Stapper den i esken når de kommer og så får du sendt den videre med en gang.

6914341[/snapback]

 

Det var det som skjedde meg meg. Dagen før de kom så ringte jeg de og hørte, og da mente de hardnakket at de som kom og leverte esken ikke kunne ta med seg esken igjen med en gang, men at jeg måtte ringe et nr og bestille opphenting.

 

Men når de kom med eska så tok de med med seg Xboxen med en gang :w00t:

Dette var i går kl 12. Nå er den utlevert i Frankfurt :D

6914831[/snapback]

 

Gjorde akkurat det samme jeg. Leverte den på onsdag og i dag tidlig var den levert i Frankfurt. :w00t:

 

Men hvordan kan jeg følge den nye forsendelsen når xboxen blir sendt tilbake igjen til meg? Noen som har noen enkle tips der? Alltid like spennede å trykke inn the nye forsendelsesnr. å finne ut hvor pakken befinner seg. Må jeg singe DHL? Eller hvem må jeg ringe da? Håper å få boxen så fort som mulig. Just Cause kom jo ut idag :)

6916383[/snapback]

 

 

bruker samme forsendelsen

Lenke til kommentar

De har med seg esken, du gjør xboxen klar på forhånd. Stapper den i esken når de kommer og så får du sendt den videre med en gang.

6914341[/snapback]

 

Det var det som skjedde meg meg. Dagen før de kom så ringte jeg de og hørte, og da mente de hardnakket at de som kom og leverte esken ikke kunne ta med seg esken igjen med en gang, men at jeg måtte ringe et nr og bestille opphenting.

 

Men når de kom med eska så tok de med med seg Xboxen med en gang :w00t:

Dette var i går kl 12. Nå er den utlevert i Frankfurt :D

6914831[/snapback]

 

Gjorde akkurat det samme jeg. Leverte den på onsdag og i dag tidlig var den levert i Frankfurt. :w00t:

 

Men hvordan kan jeg følge den nye forsendelsen når xboxen blir sendt tilbake igjen til meg? Noen som har noen enkle tips der? Alltid like spennede å trykke inn the nye forsendelsesnr. å finne ut hvor pakken befinner seg. Må jeg singe DHL? Eller hvem må jeg ringe da? Håper å få boxen så fort som mulig. Just Cause kom jo ut idag :)

6916383[/snapback]

 

 

bruker samme forsendelsen

6916592[/snapback]

 

Jeg fikk beskjed om at når den sendes tilbake får den ett nytt referansenummer.. Stemmer ikke det da? Hadde jo ikke gjort noe det da. Men det var bare han DHL-karen som sa det. Men en ting til: Reparerer de xboxen eller får man en helt ny en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...