Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

GODE NYHETER!!

 

xboxen min er forsvunnet i intet.. :hrm:

 

 

 

ringte xbox kundeservice i går, fikk vite at xboxen var sendt for ca 3 uker siden, fikk så et sporingsnr og ringte dhl for å sjekke ut hvor boksen var i verden. De sa at sporingsnummeret ikke fantes. Prøvde og søke på navnet mitt på den dagen boksen skulle ha blitt sendt, men fant ingenting. Så de ba meg bare ringe xbox igjen.. så da får man vel bare gjøre det. og håpe at noen kan finne ut hvor burken min er..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GODE NYHETER!!

 

xboxen min er forsvunnet i intet.. :hrm:

 

 

 

ringte xbox kundeservice i går, fikk vite at xboxen var sendt for ca 3 uker siden, fikk så et sporingsnr og ringte dhl for å sjekke ut hvor boksen var i verden. De sa at sporingsnummeret ikke fantes. Prøvde og søke på navnet mitt på den dagen boksen skulle ha blitt sendt, men fant ingenting. Så de ba meg bare ringe xbox igjen.. så da får man vel bare gjøre det. og håpe at noen kan finne ut hvor burken min er..

6920638[/snapback]

 

Hvis jeg var deg ville jeg bare bedt dem sende meg en ny en snarest.

Det får da være måte på hvor lenge en skal vente.

 

Selv ringte jeg microsoft på torsdag, og fikk besøk av han DHL karen allerede i går. Så so far so good for min del...

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått red lightring of death på min X360! :( tror jeg.

 

Jeg skulle ha Ipod-Xbox 360-stereoanlegg oppsett... og så testet jeg uten skjerm for å se om den var nødvendig, noe den var.. og så fikk jeg en rød blinkende ring på X360 konsollen der hovedbryteren er.

 

Javel tenkte jeg, den blinker vel slikt for å vise at skjerm må koblet til.. så jeg hentet PC skjermen.. den røde ringen forsvant ikke... så koblet jeg den tilbake til TV'n, fremdeles rød blinkende ring :(

Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt i tvil... Kom på at jeg hadde forsikring på box'n (kjøpte hos Elkjøp).

Derfor dro jeg på Elkjøp og sa at box'n hadde gått heden. Fyren i skranken sa at dette er noe Microsoft selv vil ordne opp i, så jeg måtte ringe kundesupport. (Noe jeg allerede hadde gjort).

Hva pokken skal jeg med forsikring, hvis Microsoft skal ordne opp i alle feil? Jeg ga meg nok litt for tidlig til han fyren på Elkjøp... :hmm:

Lenke til kommentar
Hva pokken skal jeg med forsikring, hvis Microsoft skal ordne opp i alle feil? Jeg ga meg nok litt for tidlig til han fyren på Elkjøp...  :hmm:

6952642[/snapback]

Det er ikke sånn "super"-forsikring du har fått deg da? I så fall dekker den ulykker, ikke fabrikasjonsfeil som uansett går på garantien (og som MS da må håndtere). Mao i fall du mister en bøtte vann over konsollen, så vil forsikringen dekke det (i og med at det var selvforskyldt). Bare vær obs på at det du gjør med vilje neppe dekkes av forsikringen (det må være sannsynlig at det er en ulykke, ellers blir de nok litt mistenksomme, forsikringsselskapet :ph34r: ).

Lenke til kommentar
Hva pokken skal jeg med forsikring, hvis Microsoft skal ordne opp i alle feil? Jeg ga meg nok litt for tidlig til han fyren på Elkjøp...  :hmm:

6952642[/snapback]

Det er ikke sånn "super"-forsikring du har fått deg da? I så fall dekker den ulykker, ikke fabrikasjonsfeil som uansett går på garantien (og som MS da må håndtere). Mao i fall du mister en bøtte vann over konsollen, så vil forsikringen dekke det (i og med at det var selvforskyldt). Bare vær obs på at det du gjør med vilje neppe dekkes av forsikringen (det må være sannsynlig at det er en ulykke, ellers blir de nok litt mistenksomme, forsikringsselskapet :ph34r: ).

6952993[/snapback]

 

Æsj, det var synd. Hadde helst sett at Elkjøp hadde ordnet opp. Hadde sikkert gått myyyye raskere... 3 dager siden jeg ringte Xbox-kundeservice nå, og ennå ingen eske har kommet i posten. :thumbdown: Kommer vel snart, forhåpentligvis.

Vanvittig dårlig tidspunkt og. Kjøpte meg splitter ny lcd-tv idag. :hrm:

Lenke til kommentar

Da var også min 360 dau! Frøs etter 2 minutter spill, multifarget sjakkbrettmønster på skjermen og røde ringer ved reset. Ringte support i Sverige og de skulle sende dhl på døra mi for å hente den, Siden jeg på bor i nord-norge, på landet var jeg i utgangspunkt skeptisk angående dhl :tease:

Ventet 4 dager og på nytt en samtale med support. ......jah....du får en eske om noen dager...."

2 dager senere lå de en pappeske på trappa mi, aner ikke hvem som har lagt den der, sikkert postbuden.

 

Fulgte anvisningene på arket som fulgte med og ringte det nummeret som stod der. Det var til UPS (esken hadde DHL klistremerker)

 

....neih....jeg skulle bare sende esken til UPS i Oslo så skulle dem ordne med transport til Tyskland. Måtte embalere denne esken jeg hadde fått på nytt og sende den til UPS.

 

tvilte på dette men okay...

 

Ringte UPS nummeret igjen etter noen minutter for å være helt sikkert Får da snakke med en annen fyr som sier at de ikke tar seg av DHL pakker!! Not a snowball`s chance in hell matey!" så jeg måtte være snill og ikke sende pakken til Ups i Oslo.

 

Letet opp nummeret til Dhl i Trondheim og fikk høre at de ikke er aktiv der jeg bor men at de skulle sende et Svenskt firma for å hente pakken min for så å sende det til Trondheim så at Dhl da kan sende det til skraphaugen i Tyskland. Men jeg kunne ikke forvente at pakken skulle hentes for om 7-8 dager....

 

Da har Microsoft brukt akkurat 14 dager FOR Å HENTE DEN ØDELAGTE XBOXEN HOS MEG :thumbdown:

 

Wow! Jeg er imponert....like not :wallbash

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...