Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm nå funket det igjen... satser på at det holder seg

 

Har vært tre stygge røde lys i hele dag, men nå funket det og jeg testet litt PGR3 og SFII:HF og det gikk helt fint. Satser på at jeg får prøvd demoene til Saint's Row, Dead Rising og Ninenty-Nine Nights før den tar kvelden for godt (håper selvfølgelig at den ikke gjør det) :p

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra DHL klokken 06:21 i dag om at Xboxen min skal komme tilbake den 10/08. Altså i morgen! :!:

 

Btw:

Flere som synes informasjonen som fulgte med den tomme esken var ganske dårlig?

Jeg fikk med en klistremerkelapp fra DHL, noen "tollark" (eller hva man skal kalle det...) og et ark. På arket var det 6 små bilder av hvordan boxen skal pakkes ned i esken (det sto ingen ting om hva som skulle sendes med eller ikke), telefonnummeret til UPS og noe med "UPS account".

Hva faen skal jeg med nummeret til UPS når esken uansett skal sendes med DHL?! Dårlig! :hrm:

Lenke til kommentar

Det du gjør er at du ringer terminalen på Berger hvis du bor i Oslo området hvis ikke så ber du dem sette deg over til terminalen nærmest deg! Og da spør du først og fremst om pakken din har kommet frem og at alt er som det skal være....Så spør du om du kan få et "track & Trace" nr så du da kan følge med pakken din mens den er på vei tilbake. Dette nummeret sjekker du enten på www.dhl.com eller www.pakkesporing.no...men dette visste du sikkert. Men de skal kunne gi deg et nummer du skal ha så du har oversikt. Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg jobber med Flyfrakt og ikke Truck så er umulig for meg å sjekke denne sendingen.

 

Mvh Morten

Lenke til kommentar
Hvordan kontaktet de deg, tlf eller? Lurer på når min boks har tenkt og komme tilbake.. skulle gjerne hatt noe sporingsnr eller lignende så jeg kunne sjekket hvor den var i verden. Hater sånn her venting.

6639305[/snapback]

Fikk SMS fra DHL om at de trengte personnummeret mitt for å få pakken klarert inn til landet, og at jeg skulle ringe dem. Det var fattern som ringte, siden de helst vil ha en arbeidsplassadresse å levere på (les: jobben hans), så jeg vet ikke hva de sa til han på telefonen enda. Men han fikk i alle fall beskjed om at boxen kommer i morgen! :D

 

edit: ser på trackingen at den er i Oslo nå!

Endret av spzh
Lenke til kommentar
Det får du ikke.

Det eneste du kan gjøre er å ringe MS-support og oppgi din supportticket.

Da kan de se om din Box er i retur, reparert eller ikke begynt på.

Det var da jeg kjøpte meg en "lånebox" fra Elkjøp da jeg fikk vite på telefon 4 uker etter innsending at min box ikke var blitt sett på av verkstedet enda.

6673438[/snapback]

 

Heh, håper det går litt fortere enn din box :p

 

Jaja, er ikke så stor krise egentlig, så jeg venter nok bare til jeg får den på døren igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...