Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Nei, nå er jeg lei av å vente. tenkte jeg skulle ringe litt rundt og finne ut hvor boksen befinner seg i verden. Men blir litt forvirret her.. folk driver og snakker om DHL, min pakke ble sendt med posten til UPS i oslo, som videresendte den til tyskland. Da skulle man jo tro at pakken tok samme ruten hjem igjen? UPS til norge, også posten fra oslo og hit?

 

isåfall er det vel UPS jeg burde ringe.. men hvordan skal de finne pakken min uten noe nummer? kan de spore den på navn og leveringsadresse f.eks? Har jo sporingsnummeret på pakken nedover, men regner med det hjelper lite..

 

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg ringte inn til supporten og oppgav dette nr. man fikk første gangen man ringte. Fikk meld tilbake om at boxen var sendt fra Tyskalnd då og då :)

6691705[/snapback]

 

åkei, nice. du ringte til UPS norge da? eller er det xbox supporten du snakker om nå?

Endret av phax
Lenke til kommentar

hm, merkelige greier.. hun dama mente jeg hadde ringt dit for tre dager siden og spurt etter boksen, noe jeg ikke har gjort. :ermm:

 

Det eneste hun kunne si var hvertfall at den var sendt inn til servicesenteret, og at de ventet på svar på en mail de hadde sendt. Og når de fikk det skulle de ringe meg og si ifra.. sååååeee.. blir vel noen måneder til og vente ja!

Lenke til kommentar

DHL sa i dag at jeg får Xboxen min i morgen. Så får vi se da... ;)

 

(jeg har måttet ringe dem flere ganger, på tross av at de har sagt at "ehh... vi vet ikke hvor den er... ringer deg tilbake om 30 minutter")

 

 

Edit: Nå har jeg fått den! Men har ikke rukket å teste den enda. Skal gjøre det nuhhh!

Endret av spzh
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lurer på om hvordan dere får pakkesporings nummeret til pakken når den skal tilbake fra Tyskland? Eller er det det samme nummer som når den skal dit?

Ogåså ringer Dhl budet får han kommer for å levere den?

6737440[/snapback]

 

Jeg fikk en mail med sporingsnummeret i hvert fall og enten så ringer de eller så kommer de rett på døren når de skal levere, det varierer. Du bør være hjemme den dagen du tror de kommer.

Lenke til kommentar

Fikk tak i sporingsnummeret, ringte Microsoft.

-Xbox'en ble hentet 23. august klokken 15.00

-Ankomm verkstedet 24. august klokken 11.33

-Sendt tilbake til Norge 24. august klokken 16.28

-Ankomm Norge 25. august klokken 08.00

-Er nå på toll klarering, må vente over helgen for å få den siden tollen ikke klarer i helgene. Er litt rart fordi det er jo fredag idag, men den har bare vært liggende på tollen hele dagen.

men uansett så gikk jo dette mye raskere enn de mange andre som har levert inn sin Xbox.

Tror jeg fikk en ny eller en annen som er reparert fordi den ble sendt 5 timer etter at den ble motatt.

Lenke til kommentar

Min lillebror har akkurat sendt inn sin xbox 360

 

August 25, 2006 16:31 Frankfurt - Germany Forsendelse hentet

 

August 25, 2006 19:50 Frankfurt - Germany Forlater opprinnelse

 

 

betyr det at den er på vei hjem? eller den er på vei til verksted nå?

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Hei!

Det samme er det på min pakke også. Det du må gjøre er å ringe Dhl eller Ups å gi dem personummeret ditt. Fordi ifølge han mannen jeg snakket med i Dhl, sa at tollen klarerer den ikke uten at de har noe personnummer.

Håper svaret mitt hjelper deg :thumbup:

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...