Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk esken idag, men jeg var ikke der når mannen leverte den.. Skal jeg levere den selv, eller skal jeg bare ringe DHL og si at nå kan de hente den?

6966344[/snapback]

 

Står vel i papirene dine ka du skal gjøre!

6966647[/snapback]

 

yeah right.....i papirene står det et nummer du skal ringe når du har pakket boxen i pappesken, Nummeret som jeg måtte ringe var til UPS mens klistremerket som jeg måtte sette på esken var fra DHL. Ringte nummeret alikevl og snakket med UPS, fyren da sa iskald at jeg bare måtte embalere esken selv og sende den til UPS i Oslo så skulle dem tar seg av det...Yeah right...

Fant så nummeret til DHL in Trondheim og de skulle sende et Svenskt firma for å hente boxen hos meg. Lurer litt på om UPS bevisst prøvde å ødelegge alt for shagge konkurenten...

Anyway, feilen ligger dog hos microsoft som brukte feil telefonnummer på arket som følger med.

Lenke til kommentar

Jaja. Nå har jeg vært så heldig at den nye Xboxen jeg fikk ikke funker. Problemet er at jeg setter i disk og ingenting skjer på Dashboard. Spillet er Saints Row. Er så forbanna nå at det ikke er mulig, først og fremst fordi service tok 4 uker, og nå dette.

 

Kan jeg heve kjøpet i slike omstendigheter. Er uholdbart for min del.

Lenke til kommentar
Jaja. Nå har jeg vært så heldig at den nye Xboxen jeg fikk ikke funker. Problemet er at jeg setter i disk og ingenting skjer på Dashboard. Spillet er Saints Row. Er så forbanna nå at det ikke er mulig, først og fremst fordi service tok 4 uker, og nå dette.

 

Kan jeg heve kjøpet i slike omstendigheter. Er uholdbart for min del.

6972316[/snapback]

 

Hva var feilen med din før du sendte den inn? Har nemlig inntrykk at hvis problemet er at den førts fryser etter en stund spilling teknikerene i Tyskland bare stapper boxen tilbake i eska og sender den i retur utgående ifra at det er en brukerfeil (feil med ledningen, for varmt plassert, dirty disk eller what have you...)

 

Trykker trykkertor sin anbefaling til mitt brøst og skal sikkert kjøpe ny box hvis ikke reparasjonen går veldig fort og splinter cell og andere must-have spill duker opp i butikkene...

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Hvor pokken blir det av eska fra Microsoft da?! :hmm: Har egentlig ikke så mye å si. Tok en tur på Elkjøp, hvor jeg kjøpte en Lcd-tv til 30.000,- for noen dager siden, og sa at "enten bytter dere den jævla 360'n, ellers kommer jeg tilbake med tv'n." Hele Elkjøp ble satt i gang i jakten på en x-box til meg. Enden på visa ble at jeg fikk låne en til min egen er reparert! :!:

Lenke til kommentar
Hvor pokken blir det av eska fra Microsoft da?!  :hmm: Har egentlig ikke så mye å si. Tok en tur på Elkjøp, hvor jeg kjøpte en Lcd-tv til 30.000,- for noen dager siden,  og sa at "enten bytter dere den jævla 360'n, ellers kommer jeg tilbake med tv'n." Hele Elkjøp ble satt i gang i jakten på en x-box til meg. Enden på visa ble at jeg fikk låne en til min egen er reparert!  :!:

6979291[/snapback]

 

Nei så herlig :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor pokken blir det av eska fra Microsoft da?!  :hmm: Har egentlig ikke så mye å si. Tok en tur på Elkjøp, hvor jeg kjøpte en Lcd-tv til 30.000,- for noen dager siden,  og sa at "enten bytter dere den jævla 360'n, ellers kommer jeg tilbake med tv'n." Hele Elkjøp ble satt i gang i jakten på en x-box til meg. Enden på visa ble at jeg fikk låne en til min egen er reparert!  :!:

6979291[/snapback]

 

Nei så herlig :thumbup:

6979590[/snapback]

 

Syns jeg og! Men det morsomste av alt, er at jeg mest sannsynligvis kommer tilbake med tv-en samma fanden. Selger påstod hardt og lenge at den hadde støtte for 1080p, men ifølge maaange kilder har den ikke det. Og så hører jeg rykter om at det kommer en 1.3 standard på hdmi rundt hjørnet, så da så.

Go f*** yourself, Elkjøp! :!:

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk esken fra de idag, var ikke hjemme selv og min stemor som tok imot og skrev under, har nå åpnet pakken og tatt ut papiren, men det jeg lurte på er om jeg skal sende noe av papirene tilbake, hva med den som er klisteret fast i en liten plastpose på esken ? og finner ikke noe norsk nr på det arket med instruktion, så er bare å ringe det svenske ?

 

Er ganske så usikker på hva jeg skal gjøre ;P håpr noen kan forklarer litt, på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...