Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

husker før i gamle dager når jeg hadde en xbox 360. det var vel sensommeren i attenfirogførr. men så stakk den av med posten og det var det siste jeg så til den. er vel fortsatt ute og reiser regner jeg med.. mens stakkars meg sitter igjen her og venter med postkassa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

phax: Jeg ventet i ca 2 måneder på min :cry:

Den ble gal under E3, så jeg fikk en ny etter 2 uker... de sendte da den gamle tilbake uten å ha gjort noe med den virket det som, så den måtte sendes på nytt.

Deretter var det jo VM, så den ble borte i en og en halv måned...

 

Men den er tilbake! Jeg takker herren hver dag fortsatt :w00t:

Lenke til kommentar
virker som boksene dør når de blir stående ubrukt forså og bli tatt i bruk igjen, hørt om mange som har opplevd det her nå...

6627764[/snapback]

Dette skjedde faktisk meg også.

6632611[/snapback]

Og meg. I går faktisk. Hadde ikke brukt den på 2 uker, og når jeg slo den på i går; bam! 3 stygge lys. Skal bytte den inn, men rekker ikke Saints Row release. Men jeg MÅ rekke PES6 releasen :D *krysser fingrene*

Lenke til kommentar

dhl er tregt. mye tregere enn posten. og ekstremt upraktisk.. leverer bare et par dager i uka og kun på dagtid når folk er på jobb. sikkert litt kjekkere når man bor midt i tjukkeste oslo suppa, men nå er det jo strengt tatt en god del av oss som ikke gjør det her i dette langstrakte land.

Lenke til kommentar
dhl er tregt. mye tregere enn posten. og ekstremt upraktisk.. leverer bare et par dager i uka og kun på dagtid når folk er på jobb. sikkert litt kjekkere når man bor midt i tjukkeste oslo suppa, men nå er det jo strengt tatt en god del av oss som ikke gjør det her i dette langstrakte land.

6678327[/snapback]

 

Hmm synes DHL var ekstremt raske... Kom på en fredag klokken 14:00 og pakken var framme i tyskland klokken 01:20 samme kveld/natt.

Lenke til kommentar
Hmm synes DHL var ekstremt raske... Kom på en fredag klokken 14:00 og pakken var framme i tyskland klokken 01:20 samme kveld/natt.

6678918[/snapback]

 

Ja de er sikkert raske i sør, men de bruker betydelig lengre tid enn posten på strekningen oslo - finnsnes f.eks, der jeg bor nå.

Lenke til kommentar

 

Ja de er sikkert raske i sør, men de bruker betydelig lengre tid enn posten på strekningen oslo - finnsnes f.eks, der jeg bor nå.

6679029[/snapback]

 

Eh... tror det ja, min er framme fra tyskland igjen!!

 

Ble sendt opp en ny en (forhåpentligvis :p) i går og den kom frem i dag, men er noen klareringsforsinkelse i tollen. Alikevel er det jo griseraskt når jeg sendte konsollen ned på fredag.

Lenke til kommentar
Eh... tror det ja, min er framme fra tyskland igjen!!

 

Ble sendt opp en ny en (forhåpentligvis :p) i går og den kom frem i dag, men er noen klareringsforsinkelse i tollen. Alikevel er det jo griseraskt når jeg sendte konsollen ned på fredag.

6679252[/snapback]

 

kjenner jeg blir litt småirritert her.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...