Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det fryktede red ring of light for noen dager siden, da jeg satte i en DVD. Skulle spise middag med de andre, så jeg putta DVD'en i DVD-spilleren i stedet. Et par timer etterpå funka Xboxen fint igjen, så jeg tenkte ikke noe mer på det.

 

I går da jeg hadde kommet hjem fra hytta og skulle spille, lyste tre røde lys mot meg da jeg prøvde å slå den på. Den funket ikke på flere timer, og funker ikke i dag heller :cry:

 

Ringte kundestøtte i dag, og snakket med en svenske.

Kundestøtte: "Har du harddisk?"

Jeg: "Ja, jeg har prøvd å koble av harddisken og alle ledningene, men det funket ikke det heller..."

Kundestøtte: "Hur lenge koblet du av ledningene?"

Jeg: "Eh, fem-ti minutter?"

Kundestøtte: "Åneij, du måste venta till i morron, altsa!"

 

Så da får vi se i morgen, da... Kjipt nå som det er sommerferie og jeg har rikelig med tid til å spille (spesielt om nettene :p )

Lenke til kommentar
Kundestøtte: "Hur lenge koblet du av ledningene?"

Jeg: "Eh, fem-ti minutter?"

Kundestøtte: "Åneij, du måste venta till i morron, altsa!"

 

Så da får vi se i morgen, da... Kjipt nå som det er sommerferie og jeg har rikelig med tid til å spille (spesielt om nettene :p )

6583772[/snapback]

 

...kan noen forklare meg på hvorfor akkurat det der kan hjelpe? Selv tror jeg det bare er sprøyt! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kundestøtte: "Hur lenge koblet du av ledningene?"

Jeg: "Eh, fem-ti minutter?"

Kundestøtte: "Åneij, du måste venta till i morron, altsa!"

 

Så da får vi se i morgen, da... Kjipt nå som det er sommerferie og jeg har rikelig med tid til å spille (spesielt om nettene :p )

6583772[/snapback]

 

...kan noen forklare meg på hvorfor akkurat det der kan hjelpe? Selv tror jeg det bare er sprøyt! :dontgetit:

6584493[/snapback]

Selvfølgelig er det sprøyt, hvordan i all verden skal det hjelpe å koble ut ledningene over natten framfor 5-10 minutter?? Skulle ikke forundre meg om han eller hun på kundestøtte tenkte noe sånt som "å nei, dette orker jeg ikke nå, la noen andre håndtere det i morgen..." :roll:

Lenke til kommentar
Hvor mange røde lys fikk du?

6584614[/snapback]

Tre røde, slik som på dette bildet: http://andrewdykes.com/images/Front/3ring.jpg (ikke min xbox, men den lyser likt)

 

Tror igrunn ikke at det har noe for seg å koble av ledningene og sånn så lenge som kundeservice sa jeg heller, men det skader vel ikke å prøve. Tror uansett jeg må sende den inn, siden de røde lysene har vist seg flere ganger de siste dagene...

Lenke til kommentar

Da har jeg ringt Xbox kundestøtte igjen. Som ventet var det ikke noe poeng i å la 360'en stå frakoblet over natten :p men det får så være. Søndag eller mandag spiller vel ingen stor rolle.

 

Snakket med den samme karen som i går. Esken kommer på døra om to-tre dager...

 

(og jeg skulle kun sende inn selve konsollen og harddisken, ikke noe annet)

Lenke til kommentar
Da har jeg ringt Xbox kundestøtte igjen. Som ventet var det ikke noe poeng i å la 360'en stå frakoblet over natten :p men det får så være. Søndag eller mandag spiller vel ingen stor rolle.

 

Snakket med den samme karen som i går. Esken kommer på døra om to-tre dager...

 

(og jeg skulle kun sende inn selve konsollen og harddisken, ikke noe annet)

6588500[/snapback]

 

Uff, jeg hadde aldri sendt fra meg min harddisk :ermm:

Lenke til kommentar
Uff, jeg hadde aldri sendt fra meg min harddisk  :ermm:

6588506[/snapback]

Kjipt å miste gamerscoren min. Men den var ikke sååå høy uansett... Så det går vel.

6588547[/snapback]

 

Nei, mister du den da?

 

Jeg tenkte mer på alle savegames osv.

 

Jeg sendte jo inn min xbox, men tok ut HDD'en og det var heelt greit det!

Lenke til kommentar

Gamerscoren ligger trygt på Live sine servere,men savegames og slikt spørs det jo om du må s elangt etter ;)

 

 

Fikk forøvrig MotoGP og TR:legends i dag, betalte 540 ,- inkl frakt for disse to til sammen fra play-asia.com 1 uke leveringstid! Her skal eg bestille ofte fra for å si det slik :cool:

Lenke til kommentar
Gamerscoren ligger trygt på Live sine servere,men savegames og slikt spørs det jo om du må s elangt etter ;)

6588624[/snapback]

Var vel noe sånt jeg mente. Poengene jeg har samlet opp via achievements og savegamesene mine... Innstiller meg på at jeg mister alt. Bedre enn å få en stor skuffelse når 'boxen kommer tilbake :)

 

Jeg er ikke på live, dessverre :ermm:

Lenke til kommentar
Gamerscoren ligger trygt på Live sine servere,men savegames og slikt spørs det jo om du må s elangt etter ;)

6588624[/snapback]

Var vel noe sånt jeg mente. Poengene jeg har samlet opp via achievements og savegamesene mine... Innstiller meg på at jeg mister alt. Bedre enn å få en stor skuffelse når 'boxen kommer tilbake :)

 

Jeg er ikke på live, dessverre :ermm:

6589027[/snapback]

 

hvorfor tar du ikke bare ut HDD'en egentlig?

 

Jeg har netopp fortalt dem at jeg nekta å sende med HDD'en min, og det var ok ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk KLAR beskjed av to kundebehandlere på MS at det KUN er vits å sende inn strømforsyningen, og da kun den halvparten av ledningen som selve strømforsyningen er på.

Sender du med hele lednings-sjiten så risikerer du å få den som er ment for...eh... England(?) tilbake.

 

HDD skal altså ikke være med.

Lenke til kommentar

Jeg kom akkuratt av telefonen med kundestøtten i sverige. (microsoft hadde fint hatt råd til kundestøtte i norge, men det er en annen sak) Han fortalde meg at det bare var selve konsollen de ville ha. Ikke sende med ledninger eller hardisker. Kun selve boxen.

 

Så nå kommer DHL og henter den i løpet av noen dager. Så får jeg min nyinkjøpte fra elkjøp om noen dager. (da denne konsollen som blir sendt inn har nå en ny eier :p)

Lenke til kommentar

Eg fikk grei beskjed om å bare sende inn konsollen,uten noe som helst annet. Når eg fikk esken stod det også med uthevet skrift på det skrivt at man bare skulle sende inn hovudssytemet,dersom man ikkje hadde fått beskjed om annet.

 

Har lagt merke til at folk har fåt beskjed om så mangt, så det heile kommer vel egentlig opp til hver enkelte tlf. operatør trur eg. Altså veldig tilfeldig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...