Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha!

 

Da har det nesten gått 3 uker og xboxen er ennu ikke hentet hos meg. Ringte for ørtende gang i dag til DHL og de viste ikke noe om en svensk firma som skulle hente boxen hos meg,,,Og det var jo fo f... samme DHL som skulle ordne med dette da jeg ringte dem forrige uka!

Sender nu selv boxen i sin dødskiste av gårde med vanlig post til DHL og håper at de nu får ut fingeren og sender den videre til tyskland...

 

3 weeks and counting....

Lenke til kommentar

Noen som har hatt dette problemet?

 

for to uker siden sendte jeg xboxen min til rep. den ankom tyskland etter 3 dager. Siden da har jeg ikke hørt et knyst. Ringte til kundeservice og det viste seg at det har blitt noe ball med serienummeret mitt. En dag etterpå fikk jeg denne mailen fra xbox:

 

 

"Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for service. Please prepare your console and follow the instructions provided by our customer service department. You will receive an e-mail as soon as the next step in the process has begun."

 

men boxen er jo allerede kommet frem dit.

 

Er frustert som pokker.

Lenke til kommentar

Etter å ha kjøpt Dead Rising begynte konsollen å henge. Bildet frøs og av og til kom de røde lysene.

 

Kontaktet X-box support og fikk en eske på døren. DHL plukket opp esken og etter en og en halv uke fikk jeg en splitter ny x-box på døra. Veldig fornøyd nå :thumbup:

Endret av IceCone
Lenke til kommentar
er det mulig å sende xboxen med Posten AS yil UPS i oslo for å så sende den videre med UPS,, Og viss dette er tilfelle vil UPS sende den tilbake med posten når den er ferdig reparert?..

Takker for svar:)

7047626[/snapback]

 

Kommer ann på om du har fått DHL klistremerker for å klistre på likkisten, da skal du kontakte dhl! Obs hvis du bor i utkant-norge lønner det seg antagelig å ringe DHL or eventuelt UPS da (hvis UPS klistremerker) og tilby selv å sende esken som "norgespakke" til DHL. Ellers risikerer du å bli sittende ved siden av esken i mange uker for å vente på DHL :no::ph34r: Tror og håper også at posten tar seg av returen fra tyskland, mye raskere for oss utkant-norge folk.

Lenke til kommentar

Nei det der varierer litt på kor du befinner deg i landet.Hos noen har det gått 3-4 dager,hos andre 1-2 uker alt ettersom. Hos andre, bla. hos meg fikk eg bare sendt boksen til det lokale postkontoret (utkant-norge ftw). Boksen blei også sendt vi det kontoret,gjikk vel 4 dager før eg fikk sendeboksen.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før man får den esken? Jeg prata med kundeservice på mandag og syns det begynner å drøye litt. Fortsetter det i dette tempoet må jeg vel vente i månedsvis før jeg får tilbake 360`n min. Like før jeg kjøper en core.

7073506[/snapback]

 

Det gikk nøyaktig 1 uke for meg. DHL fyren ringte meg før jeg dro på jobb idag. Han kom inn med esken, pakket ned Xboxen og dro. Han mente jeg ville ha den tilbake i løpet av 5-7 dager.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før man får den esken? Jeg prata med kundeservice på mandag og syns det begynner å drøye litt. Fortsetter det i dette tempoet må jeg vel vente i månedsvis før jeg får tilbake 360`n min. Like før jeg kjøper en core.

7073506[/snapback]

 

Det gikk nøyaktig 1 uke for meg. DHL fyren ringte meg før jeg dro på jobb idag. Han kom inn med esken, pakket ned Xboxen og dro. Han mente jeg ville ha den tilbake i løpet av 5-7 dager.

7080057[/snapback]

 

 

Fikk den nå jeg også :D

Det som er bra er at han DHL fyren bor like nedi lia her, så jeg skulle bare stikke ned til han med esken når jeg hadde pakket inn xboxen. Så da gjør jeg det i kveld. :thumbup:

Men skal jeg beholde noen av disse arkene? Står ikke noe om det i instruksjonen. :hmm:

Fikk en sånn plastlomme som skal klistres fast, 4-5 ark som var identiske og to klistrelapper som ihvertfall den ene skulle klistres over en som var på esken fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...