Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke skjønner.. hvorfor hjalp madara, itachi den kvelden ? hvis det stemmer at clanen hadde tenkt å gå til angrip på leaf, hvorfor drepte han da ikke bare itachi og la clanen få gjort det cuppet? Eller er han så egoistisk at han har lyst til å gjøre alt selv? :p

 

Hvis det står forklart et eller annet sted i mangaen som jeg sikkert har ikke fått med meg, så gjerne guide me til chapteren ; ))

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Det var bra helt til "sverdet", som ikke ligner på det badass sverdet det var lenger, omtrent forelsker seg i 8-tailen -.-

 

Hva? Vi må jo ha noe å skrive våre p0rn doushjins om :p Det enda kishi gjorde var å nullifisere Kisames +1. og ga oss litt mer "fetish fuel".

Tja, jeg likte det litt faktisk på sitt vis. Men det virkelig gode var at Bee fikk mer chakra :p Tror Bee bare kødder på siste bildet, for å komme seg unna i ninjastil +2 :p

Lenke til kommentar
Det var bra helt til "sverdet", som ikke ligner på det badass sverdet det var lenger, omtrent forelsker seg i 8-tailen -.-

Akkurat det syns jeg faktisk var bra gjennomført, for det ser ut som killerbee tenker på nettopp dette mens han slåss mot kisame. Killerbee til tross for at han virker som en rapperidiot av de store så har han en sær måte å sette en positiv spinn på ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...