Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest kapittelen så ender mangaen med at naruto slåss mot sasuke da . og vinner. på samme måte som første hokagen vant over madara

Wait, what?

 

Så vidt jeg vet vant vel Madara over den første hokagen? Som nå i dette chapteret viser seg å være broren til Madara.

 

Anyways, fantastisk kapittel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1st hokage var ikke broren hans da.. men ja, sikkert i slekt helt tilbake til den myten, bare to forskjellige veier.

Og nei, Madara tapte mot 1st hokage, og lurte døden.

 

Helt riktig - Takk for at du svarte for meg ThomGreen. Men siden skjebnen har gjort sån at sasuke og naruto blir som madara og 1 hokage at de slåss til slutt så vinner vel naruto og da kjønner sasuke at han tok feil og blir et rørende kapittel. hehehe. Anyway. veldig veldig spent på sasuke og raikage fighten jeg. Jeg hadde forventet at sasuke skulle drepe danzou , men ser ut som danzou for vente litt.

 

Men hvorfor kom han der akuitsu fyren inn i hokoagenes møte og begynte snakke om sasuke. Noen som har noen forslag eller vet?

De er jo i samme gjeng så burde arbeide sammen heller enten liksom tyste på hverandre.

Lenke til kommentar
1st hokage var ikke broren hans da.. men ja, sikkert i slekt helt tilbake til den myten, bare to forskjellige veier.

Og nei, Madara tapte mot 1st hokage, og lurte døden.

 

Helt riktig - Takk for at du svarte for meg ThomGreen. Men siden skjebnen har gjort sån at sasuke og naruto blir som madara og 1 hokage at de slåss til slutt så vinner vel naruto og da kjønner sasuke at han tok feil og blir et rørende kapittel. hehehe. Anyway. veldig veldig spent på sasuke og raikage fighten jeg. Jeg hadde forventet at sasuke skulle drepe danzou , men ser ut som danzou for vente litt.

 

Men hvorfor kom han der akuitsu fyren inn i hokoagenes møte og begynte snakke om sasuke. Noen som har noen forslag eller vet?

De er jo i samme gjeng så burde arbeide sammen heller enten liksom tyste på hverandre.

 

Kan jo være at Zetsu ville oppholde oppmerksomheten til kagene.

Lenke til kommentar
Jeg mener Kakashi sin intellekt og smooth talking skills er på kage nivå, men ikke slossegenskapene hans..

 

Stilen hans er mer en godt nok på kage nivå, men han mangler chakara'n til å kunne virkelig ta det til kage nivå.

 

Sasuke blir litt vilt overpowered om han tar en av kagene..

 

Han sloss ikke på likefot mot Raikage, har sliter veldig. Kagen klarte å penetrene noe som tok imot Sasukes fulle Kirin uten å sprekke, kagen har en liten skade men har store mengder chakra igjen.

Sasuke har 3 sjanser:

*Han klarer å få raikage til å ikke hive av seg arma(kagen brenner til døde)

*Jugo kommer opp igjen og redder Sasuke

*Noe annet

 

Ikke glem at han klarte å nedlegge Deidara(store mengder med rene destruktive krefter og immunitet mot illusjons kunsten), og holde seg mot Itachi(1337-hacks). Men Killer Bee tapte han glatt mot, et siste desperat angrep kom som endte det og han feilet på oppgradet og Bee stakk av etterpå(stakk i stede for å vinne kampen, for å få litt frihet).

Han fikk en liten oppgradering fra Itachi, og han har fått igjen noe alla cursed seal etter å ha fått flesk av Jugo.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...