Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det være så fælt at Sasuke er bedre enn noen av kagene? Sasuke hadde vært kage-materiale i Konoha om han ikke hadde vært en missing-nin, eller vært så hevnlysten som han er. Han er et geni, og det gjør han til en av de beste ninjaene, som hevder seg blandt kagene også. Hva er dealen? Det er jo ikke slik at om man får utdelt en kagetittel, så blir du automatisk en mye bedre ninja. Hadde det vært Sasuke vs Kakashi, hadde mest sansynlig Sasuke vunnet, enda det bare er 'tilfeldigheter' som gjør at Kakashi ikke er hokage enda.

 

Likte forøvrig ukens kapittel.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, endelig nytt kapitel ute! La spoiler festen begynne!

 

Sasuke tok pillerene til rommet og stakk av med Karin.

Jugo åt(les: ete) en samurai for å overleve, mens Suigetsu så på(han er direkte uskadd av pillerns fall)

Mizukage har Kekkai Genkei: Lava/Syre/Korrosjon av noe slag, hun angrep Sasuke

Danzo stakk av, og fyren med en Byakugen stakk etter han.

Lenke til kommentar
Du glemte noe av det viktigste. Sasuke står inne i rommet kagene hadde møte med de 3(?) gjenværende kakene.

 

Kaker? O.o Hvor? Hvor? Jeg ser ingen kaker!

 

 

Ja, nå skjedde det litt =D hater han Zetsu fyren! død!. Madara jo! "The Moon`s Eye Plan* ? lurer :hmm:

Mizukage og han lille kagen *gammern* var egentlig ganske råe

 

Zetsu FTW, han er min favoritt Akatsuki(Nest etter Tobi, men han er ødelagt av Madara D:) med Kisame på tredjeplassen. O.o mine tre favorittere er de siste gjenværende Akatsuki medlemmene.

Angående Kagene: Hva forventet du? Den enne var en faens gamling og alle vet at gamlinger er super sterke! Og Hun andre så bare for rå ut til ikke å være sterk :p

 

Jeg elsket det nyeste kapittelet. Men selvfølgelig, jeg elsker alle kapittelene der Sasuke blir banket :D

Lenke til kommentar

B-E-T-A: Kanskje det var kage-kaker som ikke er så lett å få øye på?

 

 

Synes kampene mellom Sasuke og kagene er helt grei - men jeg håper ikke de blir dratt ut alt for langt. Hadde vært spennende å få vite mer om hvordan det går med for eksempel Tsunade, og hvordan møtet mellom Naruto og Sakura blir. Spesielt nå etter hva Sai sa til Sakura for et par chapters siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...