Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Danzo overlever nå og så blir jeg oppgitt. Ble egentlig irritert når det viste seg at han ikke var død dette kapittelet og, men ordna seg med en ganske badass slutt^^

 

Ja ass er enig der, slutten var badass. For vi se om sasuke virkelig drepte begge to eller bare danzou ..

Lenke til kommentar
hm hordan det går med oro? Han er jo død.

 

Den gaven som naruto fikk av itachi tror jeg har noe med enten kontrollering av ninetailen eller har noe med sasuke.

 

Itachi drepte Orochimaru som Sasuke hadde tatt over, men som Aleks sa har jo Kabuto "implantert" deler av Orochimaru i seg selv, som sakte, men sikkert, tar over kroppen hans (ifølge han selv)

 

Med tanke på gaven, har det nok noe med kyuubi kontroll ville jeg tro, er jo flere (jirayia tror jeg var en av de) som har sagt at de er ganske sikre på at 4. sealte kyuubi i Naruto for at han skulle lære seg å bruke kreftene dens, siden 4. bare sealte den ene delen av chakraen (husker ikke om det var yin eller yang)

Endret av Sleuth
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål: Jeg har nettopp sett episode 246 av shippuden(den kom på nett for litt over en time siden) også vil jeg begynne og lese mangaen. Hvor begynner jeg fra der jeg er nå?

 

Mener vel 146?

 

Ja,sorry. Ble en 2'er istede for en 1'er. Men er det som posten over sa da eller?

 

Edit: Det ser ikke ut som det er 416, hmm :p

Edit 2: NVM! Jeg begynnte på 416, det ser riktig ut :p

Endret av Danny92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...