Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke en annen tråd om Naruto Manga, kun om anime.

Jeg er ganske sikker på at det finnes andre som ikke klarte å se på flere fillers, men heller ville se hva som skjer etterpå ;)

 

Uansett, kapittel 311 var et nokså spennende kapittel!

Jeg er utrolig spent på neste kapittel:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

kakashi:

 

Naruto, this training could mean that you will surpass me

 

 

Hva tror dere han mener med dette?

 

Selv tror jeg han har tenkt å lære Naruto Yondaime sin jutsu:

Shunshin no jutsu

 

Kakashi var jo under hans lære, så han vet sikkert hvordan denne jutsuen fungerer.

Og det han mener med: "Only Naruto can do this", tror jeg betyr at Naruto faktisk er i slekt med Yondaime :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shunshin er helt klart en god teori, også fordi Yondaime ga Kakashi kunaien sin. Det kan tenkes at Kakashi f.eks kopierte teknikken med Sharingan, men har valgt å la være å bruke den av diverse grunner. Hvorfor kun Naruto kan bruke den må vel enten være pga. et evt. slektskap (noe jeg selv dog ikke tror er grunnen) eller fordi Naruto har en chakra-kapasitet ingen av de andre har, selv ikke Kakashi.

 

Det kan også tenkes at det er regen/stamina-evnen fra Kyubi som skal brukes ved å trene i et mangekyou-univers i likhet med torturen Kakashi fikk av Itachi. På denne måten kan det jo fullføres trening lik 3 dager på noen få øyeblikk. Dette er et skudd i mørket, men det er jo en mulighet.

 

Det kan også tenkes at Kakashi har kopiert en hittil ukjent jutsu som passer godt for Naruto. Da er det mest trolig at han ervervet denne mens Naruto trente med Jiraiya, eller så hadde han vel sannsynligvis lært Naruto denne før.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hehe, Hidan er badass! Får håpe vi ser en skikkelig kamp mellom Team 10 og Hidan.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I nyeste kapittel vil Team 10 dra for å finne Hidan. Mest sannsynlig for hevn. Tsunade sier at de ikke kan dra fordi de trenger 4 mann, og ingen andre enn Kakashi stepper inn som Jounin Lederen :dribble: Team 10 skal nok slåss mot Hidan, men Kakuzu vs Kakashi anyone?
Lenke til kommentar

Hva tror dere skjer nå da? Blir det Kakashi vs Hidan eller Kakuzu?

 

Hadde vært utrolig digg å endelig se Kakashi virkelig gå fullt ut. Vi har sett at han totalt eide Zabuza (merk. etter Haku blir drept og han ser rødt). Deretter slet han seg ikke akkurat ut med Itachi med 30% Chakra, og hadde vel egentlig drept en utslitt og "no clays" Deidara.

 

Så Kakashi uten Naruto gå fullt ut hadde vært årets happening. Og da kunne han tatt hevn for Asuma :dribble:

 

Men hva har skjedd med hånden? Har han prøvd seg på samme Jutsu som Naruto? Og kanskje har også Kakashi laget seg en ny Jutsu?

 

Ellers håper jeg at vi ser Team10 vs Hidan :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Blir noe med at Kakashi skal hindre Shikamaru og gjengen i å gjøre noe dumt når de prøver å ta hevn tipper jeg. :p

 

Gleder meg til å se om Naruto klarer den nye jutsu'en.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:ohmy: Denne tråden har falt ut av Mine innlegg for det har vært så lite aktivitet her!

 

Men siste chapter var sykt ja! Egentlig ikke uventet når du tenker over det, men kom overraskene på meg. :green:

 

Et par bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

343sasukeiw1.jpg

 

Uzumaki_Naruto___Gyakuten_by_vashperado.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...