Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danzou er en monster joo. Jeg som trodde at Sasuke skulle banke danzou lett siden sasuke har syke øyer, men nei da.

Hva skjer med at danzou er ute etter naruto også.Når jeg tenker over det så er danzou syykt sterk ass og med sååå mange øyner på armen sin og han har ikke åpnet alle øyner fremdeles tror jeg. Dette blir bare spennende for hver gang jo :D

Lenke til kommentar

Hmmmmmmmmm, Sasuke kommer til å gå etter armen. Iziganis store svakhet er garentert at man kan gjøre noe med øynene som brukes, selvsagt kan Sasuke kutte av hånde. MEN da Danzo fortsatt øyet til å holde effekten oppe.

Så Sasuke kommer til å bruke antagelig en variant av Chidori Nagasaki for å ta live av Danzo spesfikt med gjennomstikking av øynene.

Lenke til kommentar

#480

Hadde ikke trodd at Danzo ville ha falt for noe så enkelt som en genjitsu egentlig, han burde jo ha merket at Sasuke bløffet han til å tro at siste øyet på hånden hans var åpent. Oh well..

Ble ikke så veldig overrasket da Sasuke piercet Karin med chidori heller, når Danzo tok henne som hostage..

Men er spent på om Danzo faktsik dør nå, eller om han kommer til å leve på ren vilje styrke.. Og også hva som kommer til å skje med Sasuke nå som mørket har tatt han..

Endret av Chessie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...