Gå til innhold

HW-Lan 06: Størrelse på plasser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper ALDRI LCD bare så det er sagt.

6248428[/snapback]

Hvorfor ikke? De er da digge :)

6248514[/snapback]

 

Enig i at det er litt morsomt å trykke på skjermen med fingern så det blir bølger liksom men bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å bytte min kjære CRT.

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda :)

6248571[/snapback]

Du tar langt fra feil. :) Informasjon om størrelsene på plassene vil komme så fort vi faktisk vet hva størrelsene blir.

6250442[/snapback]

 

Takker for svar.

 

Lurer på om det blir noen interessante hyllebuilds om vi får 20x20 cm elll no slik :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke tatt noen avgjørelser på størrelse på plassene enda :)

6248571[/snapback]

Du tar langt fra feil. :) Informasjon om størrelsene på plassene vil komme så fort vi faktisk vet hva størrelsene blir.

6250442[/snapback]

 

Takker for svar.

 

Lurer på om det blir noen interessante hyllebuilds om vi får 20x20 cm elll no slik :)

6250887[/snapback]

på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang :tease:

Lenke til kommentar
på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang  :tease:

6262461[/snapback]

Hva slags 1337 matte har du da? Får fint min gamle gummimatte 2x på 20x20 :) Når vi ser litt på størrelsen på hallen kontra antall deltakere forespeilet tror jeg ikke det skal bli trangere enn TG i alle fall, men det er ikke bestemt noe konkret.

Lenke til kommentar
Herr Brun: Problemet med god plass til hver enkelt er da at du ikke får plass til like mange deltakere. Så hvis en vil ha bedre plass/comfort så ville jeg kjøpt 2x billeter så for du bedre comfort.

6313155[/snapback]

Vel? Hvor mange deltakere kommer seriøst til å komme på HW-lan? Ikke vondt ment til arrangørerne. Men tviler på at det blir kjempepopulært allerede første gangen. Så dersom de gjør plassene litt bredere og litt dypere er det bedre det så får det heller bare gå som det går med antall plasser.

 

Det å bestille to plasser er jo direkte dyrt!

Lenke til kommentar
Herr Brun: Problemet med god plass til hver enkelt er da at du ikke får plass til like mange deltakere. Så hvis en vil ha bedre plass/comfort så ville jeg kjøpt 2x billeter så for du bedre comfort.

6313155[/snapback]

Vel? Hvor mange deltakere kommer seriøst til å komme på HW-lan? Ikke vondt ment til arrangørerne. Men tviler på at det blir kjempepopulært allerede første gangen. Så dersom de gjør plassene litt bredere og litt dypere er det bedre det så får det heller bare gå som det går med antall plasser.

 

Det å bestille to plasser er jo direkte dyrt!

6313563[/snapback]

Nemlig. Det er en hangar for faen, jeg tviler på at det kommer over 500.

Her har jeg to forslag:

Selg billetter i dag, steng billettsalget to dager før og del opp plasser da. Jo flere deltakere, jo mindre plass på hver enkelt.

Selg "vip"-plasser, hvor man kan få 50% mer plass i bredden mot å betale 100 kroner mer eller noe.

Lenke til kommentar

Størrelsen på plassene er ikke definert ennå. Det og mye annet vil bli informert om straks vi vet noe. Fra offisielt hold er det ikke meldt noe om størrelsen på plassene. Jeg kan love dere at dere får plass til en normal mengde datautstyr på plassen.

 

Vedrørende deltakere - Det vi jobber opp mot er en målsetning, og den er på 2-3000. Om vi ender på fem hundre så er jeg sikker på at de fem hundre vil ha det kjempebra. Et sted må vi starte, det er ikke sikkert at vi når målsetningen, men det er bedre å ha noe å jobbe imot enn at vi blir tatt på sengen. Med tanke på lokalisasjonen er ikke målsetningen så uvirkelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
på 20x20 cm har du faktisk ikkje plass til musematten din engang  :tease:

6262461[/snapback]

Hva slags 1337 matte har du da? Får fint min gamle gummimatte 2x på 20x20 :) Når vi ser litt på størrelsen på hallen kontra antall deltakere forespeilet tror jeg ikke det skal bli trangere enn TG i alle fall, men det er ikke bestemt noe konkret.

6262482[/snapback]

Min 5L musematte er på 38x28cm, har en annen en som detter av pulten bare du puster på den, den vil nok få god plass :)

 

Ser for meg en plass på rundt TG-mål, helst mer selvfølgelig, men spørs på antall folk som kommer og greier^^ Hadde vært fint med 100x60-70cm^^

 

Og bare så det er sagt, 5L er slettes ikkenoe 1337 musematte

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...