Gå til innhold

Omtale av Hitman: Blood Money (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte dårlig at Silverballeren er upresis på korte hold og vaktene flipper ut med en gang du flekke den opp, særlig når de står med ryggen til. Det jeg elsket med Contracts og Silent Assassin var å sette på sangen Treadstone assassins fra "Bourne Identity" soundtracket å gå rundt og knekke vaktene med ett skudd i hode, men fremdeles være stealthy. Sånn bare for kicks når man har gått igjennom spillet en gang eller to :)

 

Ellers vil jeg også påpeke lagringssytemet. Det går visst ikke ann å large spillet, avslutte spillet og gjøre noe annet en halvtime for så og fortsette der en var. :hmm: De largrede filene gjelder bare på det forsøket man er på, om man trykker restart mister man savegamesene man hadde på den levelen. Kjekt når spillet krasjer og man må begynne helt fra nytt selv om man hadde flust med save games.

 

Også mulig det er en form for kopisperre :blush::hrm:

Endret av Silverstone
Lenke til kommentar
Jeg likte dårlig at Silverballeren er upresis på korte hold og vaktene flipper ut med en gang du flekke den opp, særlig når de står med ryggen til. Det jeg elsket med Contracts og Silent Assassin var å sette på sangen Treadstone assassins fra "Bourne Identity" soundtracket å gå rundt og knekke vaktene med ett skudd i hode, men fremdeles være stealthy. Sånn bare for kicks når man har gått igjennom spillet en gang eller to :)

 

 

6251245[/snapback]

 

 

det er derfor du må bruke litt penger på å oppgradere våpene.

 

lasersikte og scope, den beste demperen ektra langt magasin osv.

 

da kan du treffe alt fra alle distangser

 

etter jeg har runna da, tok jeg av alt på den med untak av longslide.

gjør at det er noe vanskligere å skyte seg ut. hvis ting går til helvete.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt meg omtrent halvveis igjennom X360-versjonen, og jeg elsker det. Jeg vil si at det er mye bedre enn de eldre Hitman-spillene, grafikken er fantastisk, den kunstige intelligensen er forbedret og avis-funksjonen er veldig artig. Det virker som om at det å skyte seg rett igjennom brettene er umulig i Blood Money, men det kan ha noe med å gjøre at skyteferdighetene mine på konsoll suger.

Lenke til kommentar

Etter noen hektiske dager på jobb, fikk jeg endelig litt tid til Hitman igjen, oppdrag 2.

 

Etter MANGE forsøk, klarte jeg endelig å knerte begge 2 uten no problem. Fikk ranken Hitman og var glad for det. Så kom den endelig "seieren" og fikk se avisen.

 

Aldri har et spill fått meg til å ha miksa følelser. Avisen fremstilte offrene mine som snille samfunnsmennsker som bare ville det beste for verden (noe som da var bare BS). Jeg fikk en slik "har jeg gjort det rette" følelsen. Nesten som jeg angret på hva jeg hadde gjort :p

 

Meget bra, meget bra.

Lenke til kommentar

Har akkurat rundet det, må si jeg sitter igjen med en særdeles god følelse - Et skikkelig mesterverk av et spill. jeg syns at noe av det som virkelig har gjort dette spillet bra er all smådialogen folk i mellom og smådetaljene rundtom på brettene (yndlingsoppraget er operaen i Paris). Har hittil kun fått Silent Assasin på ett oppdrag, men ikke vært langt unna på de fleste. Ble litt satt ut da jeg kom til slutten..

Lenke til kommentar

nivå på vanskelighetsgraden?`jeg kjører normal og har fått 2 silent assassin til nå. det første og det i mardi gras feiringa.

 

mulig jeg ikke prøver like mye, men går litt lei av å gjøre samme tingen ørteen ganger fordi jeg enten glemmer å save eller gjør en tåpelig feil.

Lenke til kommentar
nivå på vanskelighetsgraden?`jeg kjører normal og har fått 2 silent assassin til nå. det første og det i mardi gras feiringa.

 

mulig jeg ikke prøver like mye, men går litt lei av å gjøre samme tingen ørteen ganger fordi jeg enten glemmer å save eller gjør en tåpelig feil.

6274159[/snapback]

Hard er jo det eneste som gjelder. :) Løser pent problemet med at man kan skyte seg ut av ting også, det sliter i hvert fall jeg med å få til.

 

Og alt mer enn tre lagringer per brett blir litt lett, eller? :)

Lenke til kommentar
Klikker det for noen andre også når dere trykke på G på "You better watch out.." oppdraget? Veldig irriterende

 

Eller når jeg plasserer bomba :cry:

6275848[/snapback]

Det sies at dette skyldes en feil i 1.0-cracken.

 

nivå på vanskelighetsgraden?`jeg kjører normal og har fått 2 silent assassin til nå. det første og det i mardi gras feiringa.

 

mulig jeg ikke prøver like mye, men går litt lei av å gjøre samme tingen ørteen ganger fordi jeg enten glemmer å save eller gjør en tåpelig feil.

6274159[/snapback]

Hard er jo det eneste som gjelder. :) Løser pent problemet med at man kan skyte seg ut av ting også, det sliter i hvert fall jeg med å få til.

 

Og alt mer enn tre lagringer per brett blir litt lett, eller? :)

6276501[/snapback]

Spiller/spilte på normal og glemte alltid å save. Litt surt når man har rigget til den perfekte løsning på en oppgave, men presterer å bli ferska mens man dirker opp ei dør. Spillet er knall det :O)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...