Gå til innhold

Omtale av Hitman: Blood Money (PC)


Anbefalte innlegg

nivå på vanskelighetsgraden?`jeg kjører normal og har fått 2 silent assassin til nå. det første og det i mardi gras feiringa.

 

mulig jeg ikke prøver like mye, men går litt lei av å gjøre samme tingen ørteen ganger fordi jeg enten glemmer å save eller gjør en tåpelig feil.

6274159[/snapback]

Hard er jo det eneste som gjelder. :) Løser pent problemet med at man kan skyte seg ut av ting også, det sliter i hvert fall jeg med å få til.

 

Og alt mer enn tre lagringer per brett blir litt lett, eller? :)

6276501[/snapback]

saver faktisk vanligvis ikke mer enn tre ganger selv om jeg bare tar normal. ikke umulig at jeg prøver å øke nivået etterhvert, for å se hvor vanskelig det blir, men vil først bli ferdig med story på normal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart de tre første oppdragene på hard/Silent Assassin nå. Finnes knapt noe mer tilfredsstillende enn den Silent Assassin-rangeringen synes jeg. Særlig når du ikke en gang trenger å angripe ofrene direkte, men heller kan arrangere "ulykker". :)

 

"politiet har ikke den fjerneste anelse om hvordan morderen ser ut, da ingen vitner hadde sett noe mistenkelig" >:)

Lenke til kommentar
Klart de tre første oppdragene på hard/Silent Assassin nå. Finnes knapt noe mer tilfredsstillende enn den Silent Assassin-rangeringen synes jeg. Særlig når du ikke en gang trenger å angripe ofrene direkte, men heller kan arrangere "ulykker". :)

 

"politiet har ikke den fjerneste anelse om hvordan morderen ser ut, da ingen vitner hadde sett noe mistenkelig" >:)

6284520[/snapback]

 

Helt enig. Men et oppdrag tar ofte mye lengre tid vist man skal finne ut av hvordan man kan oppnå silent assasin rank (altså utsette ofrene for disse "ulykkene" i stedet for å drepe dem direkte). Jeg har bare fått silent assasin og proffesinal rank å spiller på expert, men jeg bruker lang tid på et oppdrag og jeg må loade savene mine ofte før jeg får det til perfekt ;)

 

Jeg spiller på pc atm, men vurderer å kjøpe det for min Xbox360. Noen som vet hvordan styringen er kontra pc? Og hvor mange gamerscore kan man oppnå :D ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er litt morro å tømme hele brettm jeg tok å drepte alle på elvebåten

gikk tom for kuler, og måtte bruke kniven på de siste 20 folka.

 

105 kills fikk jeg der gitt

6288061[/snapback]

 

haha. slakta alle der jeg og, det var faktisk det eneste steder jeg gjorde det^^

 

Runda spillet igår forresten. slutten var helt rå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...