Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Problemet med "Politics" er vel at det er stort sett en eneste lang clipshow fra tidligere episoder, og en sekvens fra selve filmen Stargate. Det eneste nytt i den episoden er Kinsey selv.

 

Men som du sier, se Politics og så se sesongfinalen= voila sesong 1 ferdig :)

Endret av slipten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det er vel en smaksak, men for meg (og veldig mange andre) er "Presidenten", eller The West Wing som den er bedre kjent som, en skikkelig perle. Det er vanskelig å finne en bedre gjennomført dramaserie i mine øyne. Hvis du kun så én episode vil ikke jeg si at du har gitt den en sjanse.

 

Angående Stargate, så begynte jeg med Atlantis, likte det veldig godt, og etter å ha sett det som fantes av Atlantis på det tidspunktet (2 sesonger), ville jeg se mer. Jeg startet på SG-1, og slet meg gjennom første sesong. Med unntak av piloten, cliffhangeren, og et par andre episoder, er sesongen rimelig dårlig. Men hold ut, den tar seg kraftig opp, og jeg ble slukt etter å ha kommet i gang med sesong 2. SG-1 tok rimelig fort over plassen som min absolutte Stargate-favoritt, langt over Atlantis, jeg synes også at Atlantis tapte seg mot slutten, spesielt i sesong 5.

 

Forresten, hvorfor hater de aller fleste Politics-episoden i sesong 1? Ja, det er et clipshow, men jeg ser den hver gang jeg har gjensyn med SG-1. Jeg ser piloten, så Politics for å for en oppfriskning over hva som har skjedd i sesongen, før jeg fortsetter derfra. På den måten får jeg komprimert ned sesong 1 til 4-5 episoder, men samtidig får et bra sammendrag over hva som har skjedd. Til det bruket er episoden utmerket, og også underholdende. :)

Jeg var i en situasjon hvor jeg følte jeg ville kvitte meg med mest mulig av dvder og spill, solgte 108 spill til bare litt over 3000. Angrer mye den dag og så var jeg enda dummere og ga vekk flere sesongen til ei dame jeg ikke kjente engang, ga henne one tree hill 1 - 9. greys anatomy 1 - 8 og et par andre serier. Ugh jeg er for snill og gavmld /:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

I anledning Stargate sitt 20 års-jublieum, har det skjedd litt av hvert i Stargate-verdenen den siste tiden.

 

 

Avslutningen på SGU er komplett! Den ble plutselig lansert som en tegneserie. Selv om det hadde vært ideelt med avsluttende TV-episoder, er det herlig å kunne få med seg slutten uansett. Les mer: https://www.gateworld.net/news/2017/06/sgu-back-destiny-comic-stores-today/

 

Comic-con. For første gang på 7 år, så kommer stargate til San Diego Comic-Con med et helt spesielt event. Dette er jo faktisk helt sykt. Nesten så jeg må bestille meg en liten ferie dit nå. https://www.gateworld.net/news/2017/06/stargate-heads-back-san-diego-comic-con/

 

Stargate Official Podcast: MGM fortsetter å feire jubliemuet, og peiser på med en offisiell SG-podcast. Sykt. https://www.gateworld.net/news/2017/07/official-stargate-podcast-launches-today/

 

Komplett Stargate SG-1 soundtrack. Denne dagen trodde jeg aldri skulle komme. Man kan nå kjøpe hele SG-1 soundtracken. https://www.gateworld.net/news/2017/06/new-stargate-sg-1-soundtrack-today/

 

En helt ny Stargate-film? En reddit-bruker har bladd i Stargate trademarks og fant dette. Ser vi en ny film komme? Det håper jeg virkelig.

YoXZrJ3.png

Endret av nicwillu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Plutselig? Stargate Universe ble annonsert i fjor. Og den er ikke komplett, siden kun første utgave har kommet ut.

At det kommer ny Stargate-film har vært kjent i et år eller to nå.

Den ble kansellert og skrapet, Emmerich har ingenting med dette å gjøre. Her ryktes det noe som fortsetter stargate universet. Ikke noe reboot eller noe. Vi får finne ut om noen timer. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...