Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvor problemet med å lage mer stargate ligger. Skuespillerne vil ha mer, manusforfatterne vil ha mer, alle vil ha mer.. Skulle ønske sydritt lagde mer.. Eventuelt at noen kjøpte rettighetene opp.

 

Skulle tro SyFy var overtatt av Goa'ulder som skal shutte ned Stargate-programmet. Men serriøst, hvorfor i svarte kansellerer de Stargate? Det skjønner jeg ikke.

Endret av nicwillu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vær en fremtid for sg hvis alle som har netflix ser igjennom sg1 og sga?

Det er ihvertfall en ny mulighet for å vise produsentene at serien er levedyktig, men under en ny form for distribusjon.

 

Ser for meg at piratkopiering lå til grunnlag for en del av de tidligere lave "målte" seertallene, mens de reelle seertallene var mye høyere. Hvis nye episoder hadde blitt airet på feks netflix hadde det ikke bare lokket utallige fans over til den "kanalen", men også skapt ett nytt marked for denne typen serier.

Endret av Leif.ross
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Mer stargate? GJERNE! men jeg synes selv det gjør seg best i serier.

Selv så elsket jeg universe, var litt mørkere og mer dramatisk enn SG1 og SGA, ting gikk liksom ikke bra hele tia, jeg likte selv det konseptet bedre enn de som boltra seg i flunkende ny teknologi og endte opp med å vinne hele tia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...